זו היתה אחת השנים הסוערות ביותר של משפחת המלוכה, לאחר שהנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל יצאו נגד שאר המשפחה בכל כלי תקשורת אפשרי, ואז הגיע מותה של המלכה אליזבת' השניה שהודיע על סופו של עידן. כעת, פחות מחודש לפני טקס ההכתרה של צ'ארלס למלך בריטניה, אנחנו זוכים לקצת חדשות טובות ומתוקות במיוחד מצד הדור הצעיר של המשפחה המפורסמת בעולם. 

המלכה אליזבת השניה (צילום: רויטרס)
המלכה אליזבת השניה (צילום: רויטרס)

הנסיך לואי, בנם של הנסיך וויליאם וקייט מידלטון, חוגג את יום הולדתו החמישי בתמונות חדשות שפורסמו בעמוד האינסטגרם הרשמי של הנסיך והנסיכה מוויילס, ו-TMI כמעט שלא זיהו את הנסיך שגדל בקצב מסחרר. בתמונה אחת נראה לואי כשאימו סוחבת אותו על מריצה, ואילו התמונה השניה היא קלוז אפ של הנסיך כשהוא נראה מחויך במיוחד. 

תמונות של הנסיך לואי מחייך הן אירוע די נדיר, כי רק לאחרונה פורסמו דיווחים בכלי התקשורת בבריטניה לפיהן, עקב התנהגותו הבעייתית באירועים פומביים (מדובר בילד בן 5 כן?), השתתפותו בטקס ההכתרה של המלך צ'ארלס נתונה כרגע בספק. כזכור, בחגיגות היובל למלכה אליזבת' שנערכו ביוני 2022, צולם הנסיך כשהוא עושה פרצופים מצחיקים ואילו באירוע אחר כיסה את אוזניו וצרח לעיני הקהל. 

עושה צרות באירועים פומביים. הנסיך לואי (צילום: gettyimages)
עושה צרות באירועים פומביים. הנסיך לואי (צילום: gettyimages)

הכתרת המלך צ'ארלס תיערך ב-6 במאי ואליה יגיעו כל משפחת המלוכה כולל הנסיך הארי, אולם אשתו וילדיהם יעדרו מהאירוע, כשלפי גורמים למייגן מרקל, האירוע יתקיים בדיוק ביום ההולדת של בנה, הנסיך ארצ'י ולכן היא והילדים ייאלצו להיעדר, אולם מקורבים למשפחה מסרו שהיא לא רצויה באירוע ההיסטורי ולכן הארי יגיע בלעדיה. 

הנסיך הארי ומייגן מרקל  (צילום: REUTERS/Toby Melville)
הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום: REUTERS/Toby Melville)