טיילור סוויפט (33), נמצאת כעת בשיאו של הטור העולמי שלה "The Era's", בדיוק חודש לאחר שיצא האישור הרשמי על פרידה מבן זוגה בשש השנים האחרונות, השחקן הבריטי ג'ו אלווין (32). הזוג לשעבר, שמר בקנאות על פרטיותו וכמעט שלא הופיע יחד באירועים ציבוריים, וכשהיה נדמה כי השניים הולכים להתמסד, הגיעה ההודעה על פרידה ששברה את ליבם של מעריציה. 

כבר לא. טיילור סוויפט וג'ו אלווין (צילום: Jackson Lee gettyimages)
כבר לא. טיילור סוויפט וג'ו אלווין (צילום: Jackson Lee gettyimages)

אבל סוויפט כמו סוויפט, היא אחת שבנתה קריירה על פרידות ותוך כדי כתיבת שורות אלו, היא כנראה כבר כותבת להיט חדש על האקס ששבר לה את הלב, אבל לא רק. מסתבר שהכוכבת הענקית לא מבזבזת זמן ולפי אתרי הבידור בחו"ל, היא כבר חובקת זוגיות חדשה ונצפתה "מאוהבת בטירוף".

על פי דיווחים, טיילור יוצאת מאז חודש אפריל עם סולן להקת הרוק הבריטית "1975", מאטי הילי (34), והשניים כבר נצפו צמודים ומאוהבים במיוחד. אם אתם מופתעים מהמהירות בה הכל קרה, אז המקורות מספרים כי סוויפט נפרדה מאלווין כבר בחודש פברואר כך שלא מדובר פה ברומן אסור וסוער. אולם מה שמפתיע במיוחד, זו בכלל העובדה שהילי וסוויפט כבר יצאו לכמה שניות בעבר.

View this post on Instagram

A post shared by The 1975 ✨ (@mattyugh)

זה קרה בשנת 2014, אז הופיע הילי עם להקתו כשעל החולצה שלבש בהופעה ניתן לראות הדפס של עטיפת האלבום של סוויפט "1989" שיצא באותה שנה, והיא בתור מחווה, הגיעה מספר ימים לאחר מכן להופעה של הלהקה כשהיא לובשת חולצה הנושאת את שמם - "the 1975".

הרומן הקצר הזה לא קיבל אישור רשמי בזמנו, אולם כעת כולם בטוחים שמדובר בדבר האמיתי ויש אפילו שיח על כך שהשניים הולכים לצאת לפומבי בסוף השבוע הקרוב, בהופעתה של סוויפט בנאשוויל. כך או כך, TMI ממתינים בקוצר רוח לאלבום הבא של סוויפט שיהיה ככל הנראה אלבום אהבה, או שברון לב, כיאה לכוכבת.