ביונסה יצאה בשבוע שעבר באופן רשמי לטור העולמי שלה, "the renaissance tour" במה שעתיד להפוך על פי נתונים לאחד הטורים העולמיים המרוויחים ביותר בכל הזמנים עם צפי הכנסות כולל של 2 מיליארד (!!) דולר, כשכמעט כל הכרטיסים למופעים הפכו לסולד אאוט, ואלו שלא, מגיעים למחירים מרקיעי שחקים של אלפי שקלים לכרטיס בודד. 

אל הטור שהחל בשטוקהולם שבשבדיה הצטרפו לכוכבת גם בעלה ג'יי זי שנצפה בקהל יחד עם ביתם הבכורה בלו אייבי, כשהשניים נמצאים בתוך שטח סטרילי ואסור לצילום (כמעט. תנסו אתם לעצור 50,000 מעריצים של ביונסה מלצלם את הבעל והבת המגה כוכבים שלה). אולם לא כל המשפחה של ביונסה זוכה לאבטחה כזו הדוקה מסתבר, חכו רק שתראו מה קרה לאמא של הזמרת המפורסמת בעולם באחת ההופעות.

טינה נואלס, מלווה את ביתה הכוכבת באופן צמוד מתחילת הקריירה שלה ומרבה להגיע להופעות בתור אמא גאה ומאושרת. כך עשתה נואלס גם בתחילת השבוע בהופעה שהתקיימה בבריסל כשהיא הגדילה לעשות ויצאה מאחורי הקלעים אל מתחם VIP שנקרא "קלאב רנסנס", שם היא רצתה לצפות בהופעה יחד עם קהל מעריצים ששילם המון כסף על המיקום האקסלוסיבי.

View this post on Instagram

A post shared by Tina Knowles (@mstinalawson)

אולם בסרטונים שפורסמו ברשתות, נראית נואלס האם כשהיא נכנסת ללחץ מהקהל שזיהה אותה והחל לצלם מכל כיוון, עד כדי כך שהיא נאלצה להיחלץ מהאזור על ידי לא פחות משישה פרמדיקים שנשאו אותה בזרועותיהם אל עבר אזור סטרילי ונטול כל גישה. בהמשך הסרטון נראית טינה כשהיא כבר נמצאת באזור מבטחים ופונה לקהל בסערת רגשות תוך כדי שהיא מתנצלת בפניהם. 

כל הסיטואציה ההזויה קרתה בזמן שביונסה נמצאת כמה עשרות מטרים ממנה על הבמה, מבדרת עשרות אלפי אנשים בקהל. לא יודעים מה איתכם, אבל ל-TMI יש הרגשה שמספר לא מבוטל של אנשים קיבלו מכתב פיטורים בסוף אותו ערב על המחדל הזה, רק אומרים. 

View this post on Instagram

A post shared by MuchMusic (@muchofficial)