העונה השלישית של "משפחת קרדשיאן" עלתה לאוויר בשבוע שעבר וכמות הכותרות שהפרקים הראשונים של הריאליטי המצליח בעולם סיפקו למדורי הבידור פשוט לא נגמרת. לאחר שקים קרדשיאן חשפה כי האקס הבעייתי קניה ווסט הפיץ שמועה לפיה היא ניהלה רומן עם הראפר דרייק, כעת מגיעות חדשות מכיוון האחות הבכורה במשפחה, קורטני, או יותר נכון מהצד של האקס המיתולוגי שלה. 

סקוט דיסיק (40), אבי ילדיה של קרדשיאן, מככב בריאליטי המשפחתי מאז העונה הראשונה אי שם בשנת 2007 ובמהלך השנים עלה לכותרות בעיקר בעקבות התמכרויותיו החוזרות לאלכוהול וסמים, התנהגותו הבעייתית ובנות הזוג שלו שצעירות ממנו בעשרות שנים. בשנים האחרונות, הציג דיסיק שינוי משמעותי בחייו, כשהודיע שנגמל מסמים ומחייו הפרועים והחליט להתמקד במשפחתו ובילדיו.

בפרק ששודר השבוע, חשף הכוכב תקרית מסוכנת במיוחד שחווה כאשר נסע לאסוף את בנו הבכור מייסון (13) מביתה של האקסית קורטני. "נסעתי לבד ברכב למזלי ופניתי ימינה", סיפר דיסיק לקריס ג'נר שהגיעה לבקר אותו והמשיך – "השוליים בשכונה שלנו מוגבהים והגלגל של הרכב עלה קצת על השול. בלי ששמתי לב הרכב נכנס בתוך עמוד".

דיסיק ורכב הלמבורגיני היוקרתי שלו התהפכו לגמרי והוא סיפר כי חילץ את עצמו דרך הגג הנפתח, אלא שכאן מגיעה תפנית בעלילה. מי שצפתה בכל האירוע, היתה ביתו הקטנה פנולפה (10) שרצה לעזרת אביה. לדבריו, היא רצה לתוך הבית וחזרה עם מטלית רטובה איתה היא ניגבה את כל הדם שהיה עליו, טיפלה בו והרגיעה אותו. כשסבתה המודאגת שאלה אותה אם הסיפור נכון, היא ענתה: "כן, היה הרבה מאוד דם". 

הכוכב הבעייתי יצא עם פציעות קלות, אולם ל-TMI  נדמה שלפנולפה הקטנה יקח עוד זמן רב להתאושש מהאירוע הטראומטי. 

סקוט ופנלופה דיסיק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
סקוט ופנלופה דיסיק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)