משפחת קרדשיאן חזרה אתמול (חמישי) למסך עם העונה השלישית של תוכנית הריאליטי הקרויה על שמה, וכבר בפרק הראשון זכינו להצצה אל מאחורי הקלעים של הגירושין המכוערים של כוכבת התוכנית קים קרדשיאן והראפר קנייה ווסט.

"הכריח את הילדים לאכול רק סושי על הרצפה": קניה ווסט מסתבך עם תביעה מוזרה במיוחד
העולם מודאג: קניה ווסט מואשם בניהול כת מסוכנת
"חונכו לחשוב שזה נורמלי": סכום הכסף המופקע שהוציאה קים קרדשיאן על ילדיה

במהלך שיחה בין קים לאמה, קריס ג'נר, הביעה תסכול על האופן שבו בעלה לשעבר מדבר עליה ברשתות החברתיות. "הוא לא מפסיק להזכיר את קלטת הסקס שלי, ואומר שזה פוגע בילדים שלנו", אמרה. "השטויות שהוא עושה לאחרונה… אני אפילו לא יודעת איך לקרוא לזה, יפגעו בהם הרבה יותר מאשר הקלטת הזאת".

דבריה של קים מתייחסים לשורת אמירות אלימות ואנטישמיות שפרסם הראפר בשנה שעברה, והובילו להשעייתו מטוויטר ולביטול ליין הנעליים שלו עם חברת אדידס. השבוע הודיעה החברה כי תמכור את מלאי הנעליים שנותר לאחר ביטול החוזה, בשווי למעלה ממיליארד דולר, ותתרום את הרווחים ל"ליגה נגד השמצה" ולעמותה הפועלת נגד אלימות שוטרים.

היא סיפרה שבעודם נשואים ווסט היה זה שהפיץ עליה את השמועה כי היא מנהלת רומן עם הראפר דרייק. "במקום לדבר איתי על זה הוא ישר הלך לתקשורת", היא אמרה והוסיפה כי במהלך הצילומים לתוכנית יצר איתה קשר וביקש שתאשר איתו כל אמירה עליו בטרם השידור. "אמרתי לו - 'אתה דיברת עלי בשירים שלך ולא ביקשת רשות'. חוץ מזה שאני לא אומרת עליו דברים רעים, אני מרגישה אשמה להגיד שאני מותשת מהתקשורת איתו, אבל אני באמת מותשת".