קיילי ג'נר וקים קרדשיאן נחשבות לשתיים מהנשים המשפיעות והחזקות ביותר בעולם הבידור, עם מאות מיליוני עוקבים ברשתות החברתיות ומיליארדי דולרים בחשבון הבנק. בערך, תלוי על מי מהן מסתכלים. מגזין "FORBES" פרסם את רשימת "הנשים העשירות ביותר בעולם שעשו את הונן בזכות עצמן" והשתיים נמצאות ברשימה כמובן, רק שאחת מהן ממש מיליארדרית והשניה כבר ממש לא. 

יש לנו הרגשה שאחרי שהן יקראו את הרשימה הן לא יהיו כאלה בסטיות. ג'נר וקרדשיאן (צילום: gettyimages, MICHAEL TRAN)
יש לנו הרגשה שאחרי שהן יקראו את הרשימה הן לא יהיו כאלה בסטיות. ג'נר וקרדשיאן (צילום: gettyimages, MICHAEL TRAN)

בשנת 2018 דיווח המגזין שג'נר, אז רק בת 20, הפכה למיליארדרית הצעירה בעולם בזכות אימפריית הקוסמטיקה שלה Kylie Cosmetics, אלא שבשנת 2020 הוא חזר בו והודיע שלאחר שניתח דו"ח מפורט יותר, התגלה כי ג'נר הגזימה בהערכת שווי החברה שלה, שבפועל עומדת על קצת פחות מ-900 מיליון דולר. התואר הנחשק נשלל מהכוכבת הצעירה ובאותה שנה היא אף מכרה 51% מהחברה שלה לענקית הקמעונאות "COTY" תמורת סכום של 600 מיליון דולר.

כעת נחשף שג'נר כבר ממש רחוקה מלהיות מיליארדרית וברשימה הנוכחית היא מתברגת במקום ה-38 עם שווי נקי של 680 מיליון דולר בלבד. את מקומה בתור האחות המיליארדרית תפסה כמובן קים שהתברגה במקום ה-21 עם שווי נקי של 1.2 מיליארד דולר שמגיעים בעיקר ממותג המחטבים המצליח שלה "SKIMS" ומותג הסקין קאר היוקרתי שלה "SKKN".

השתיים אמנם נחשבות לנשים המפורסמות בעולם, אבל הן לא הכוכבות שהשתחלו הכי גבוה ברשימה האקסקלוסיבית. הסלבריטאית שמדורגת הכי גבוה היא דווקא אופרה ווינפרי שהגיעה למקום ה-13 והוכיחה שגם אחרי עשרות שנים בתחום היא עדיין האישה הכי עשירה בתעשיית הבידור עם שווי של 2.5 מיליארד דולר. אחריה נמצאת ריהאנה שעושה את שנת הקאמבק שלה עם הופעה בסופרבול והריון שני, וגם חשבון בנק צנוע ששווה 1.4 מיליארד דולר ומקום 20 ברשימה. 

הסלבריטאית העשירה בעולם. אופרה ווינפרי (צילום: Ethan Miller.GettyImages)
הסלבריטאית העשירה בעולם. אופרה ווינפרי (צילום: Ethan Miller.GettyImages)

קרדשיאן ניצבת שלישית בגזרת הסלבריטאיות הכי עשירות ואם חשבתם שקיילי נמצאת מיד אחריה, אז הנה הפתעה נוספת, כי דווקא טיילור סוויפט לקחה את המקום הרביעי (וה-34 סה"כ) עם סכום צנוע של 740 מיליון דולר. הכוכבת נמצאת בשיאו של טור עולמי, "ERAS TOUR", שכנראה תרם רבות לממון ההולך והתופח שלה. 

קיילי ג'נר שרק לפני שלוש שנים היתה מיליארדרית שמותגה הכי גובה שאפשר, סוגרת את חמישיית הסלבריטאיות הכי עשירות ונדמה לנו שהעניין יספק חומר רב לעונה הבאה של הריאליטי המשפחתי.

View this post on Instagram

A post shared by Taylor Swift (@taylorswift)

View this post on Instagram

A post shared by badgalriri (@badgalriri)