ניקי מינאז' נחשבת היום לראפרית המפורסמת והמצליחה בעולם (רק אל תספרו לקארדי בי, שלא תצא עלינו בטעות) ולאחת הנשים ששברו הכי הרבה תקרות זכוכית בעולם שנשלט ברובו על ידי רפארים גברים. הכוכבת הענקית יודעת לייצר כותרות ולגנוב את הפוקוס כשהיא רוצה, אבל להליך הקוסמטי אותו היא עברה ואף חשפה בפני מעריציה, אפילו אנחנו לא ציפינו. 

ניקי מינאז' (צילום: Arturo Holmes gettyimages)
ניקי מינאז' (צילום: Arturo Holmes gettyimages)

מינאז' שיחררה השבוע את הפסקול אותו תשיר בסרט המדובר של הקיץ "ברבי", ובסרטון שהעלתה לאינסטגרם היא נראית עושה ליפסניק לאותו שיר מדובר כשהיא מתמקדת בעיקר בחזה שלה ואף נוגעת בו. לא מדובר במעשה מיוחד מדי, בטח שלא עבור אישה מלאת ביטחון כמו מינאז', אלא שאז היא הוסיפה בתגובות לאותו סרטון את הציטוט הבא – "ציצים חדשים מישהו?". בכך בעצם אישרה הכוכבת את הקטנת החזה אותה עברה.

הראפרית הענקית כבר סיפרה בעבר שברצונה לעבור הליך הקטנת חזה, אולם כעת היא אכן ביצעה אותו וגם שיתפה את מעריציה. מדובר במעשה חריג מאוד בהוליווד שכוכביה אוהבים לרוב להסתיר את השיפצורים הקוסמטיים אותם הם עוברים (ראה ערך קיילי ג'נר שהכחישה שנים שנגעה בשפתיים שלה בזמן שהרוויחה בזכותם מיליונים).

ניקי מינאז' חושפת הקטנת חזה (צילום מסך מתוך אינסטגרם)

אולם הפרט המפתיע ביותר הוא בכלל סרטון לייב שלה מלפני שנה בדיוק, אז סיפרה הכוכבת למעריצים על הרצון להקטין את החזה בפעם הראשונה והוסיפה כי כוכבת אחרת בהוליווד בכלל שידלה אותה לעשות את זה – "אני לא אשקר, מישהו אמר לי להוריד את הציצי. כאילו, אישה מהתעשייה אמרה לי. ואני הייתי כזה 'לא לא, עדיין לא'. אבל היא צדקה, אני צריכה להוריד אותם ומהר".

זאת קארדי? קארדי שידלה אותך? תספרי לנו אנחנו לא נגלה לאף אחד. בכל מקרה, TMI מתים על ניקי בכל גזרה ומאחלים לה בהצלחה בחיים החדשים ונטולי המשקל שלה!

ניקי מינאז' (צילום: Mike Coppola.GettyImages)
ניקי מינאז' (צילום: Mike Coppola.GettyImages)