אם יש משהו שכוכבות הוליוודיות ממש לא אוהבות לחשוף, הרי זה הליכים קוסמטיים שעבר גופן במהלך השנים. אולם, בעידן הרשתות החברתיות והפילטרים, כשאפשר לבחון כל ס"מ בגוף ולהעביר ביקורת, גם הקהל כבר יודע לזהות מי עברה ניתוחים פלסטיים (לא שיש בזה משהו רע חלילה) ומי משקרת שסכין מעולם לא נגעה בגופה.

אחת הכוכבות שמעוררת סערה בנושא באופן תמידי, היא קיילי ג'נר. מלכת הקוסמטיקה העולמית נחשבת לאחת הנשים המשפיעות בגלובוס עם מאות מיליוני עוקבים באינסטגרם ומותג איפור שמוערך במאות מיליוני דולרים, ומאז שהתבגרה לעיניי המצלמות, תמיד היתה מושא לדיונים סביב הליכים קוסמטיים שעברה.

קיילי ג'נר (צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images)
קיילי ג'נר (צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images)

במשך שנים הסתירה ג'נר את העובדה שהזריקה חומצה היאלורונית לשפתיים שלה, לא דבר שאמור לעניין בדרך כלל, אבל כשאת משווקת שפתונים שמתחייבים להגדיל את השפתיים שלך, מדובר בשקר לא קטן. לבסוף התוודתה הכוכבת שעברה הליך קוסמטי בשפתיים, אולם לווידוי המפתיע שלה מהשבוע האחרון, ככל הנראה אף אחד לא ציפה. 

בפרק האחרון של העונה השלישית של "הקרדשיאנ'ס" ששודר השבוע, חשפה ג'נר לעיניי המצלמות שעברה הליך להגדלת חזה. במשך שנים היא נמנעה מלדבר על הנושא למרות שנשאלה על כך מספר פעמים, וכעת היא חושפת שקצת לפני שנכנסה להיריון הראשון שלה עם ביתה הבכורה סטורמי, היא נשכבה על שולחן הניתוחים והתחדשה בחזה חדש.

הגדילה גם שפתיים. קיילי ג'נר (צילום: Rodin Eckenroth/Getty images)
הגדילה גם שפתיים. קיילי ג'נר (צילום: Rodin Eckenroth/Getty images)

"עברתי הליך הגדלת חזה קצת לפני שילדתי את סטורמי. לא ציפית להיות אמא בגיל 20. כאילו, הם עדיין החלימו כשנכנסתי להיריון", סיפרה קיילי למצלמות, ולא מדובר בווידוי המפתיע ביותר שלה. בהמשך הפרק היא סיפרה שהיא מתחרטת על הרגע שהחליטה לגעת בחזה שלה: "היה לי חזה יפה. טבעי, משגע, בגודל המושלם, הכל בו היה מושלם. כמובן שהיום לא הייתי נוגעת בהם מלכתחילה".

הווידוי הזה מגיע לאחר שנים של הכחשה גורפת, במהלכן כתבה אפילו באתר שלה שלא עברה הגדלת חזה ושהיא משתמשת בחזייה מיוחדת של "ויקטוריה סיקרט" שמגדילה את החזה בשתי מידות.

לא משנה באיזה גודל, צורה ומידה, TMI עדיין אובססיביים לכל דבר שקשור בקיילי. 

קיילי ג'נר (צילום: Dominik Bindl gettyimages)
קיילי ג'נר (צילום: Dominik Bindl gettyimages)