קניה ווסט וזוגתו האוסטרלית ביאנקה סנסורי נאסרו לכל החיים על ידי חברת השכרת סירות ונציאנית בעקבות שערוריית החשיפה המגונה שלהם באיטליה בשבוע שעבר. למי שפספס, בני הזוג עוררו רעש גדול ביום שני האחרון, כאשר נצפו נהנים מרגע מאוהב בסירה בוונציה, כשווסט חושף את ישבנו לעיני תיירים.

תמונות של בני הזוג הראו את הראפר האמריקאי בן ה-46 יושב בחלק האחורי של הסירה, בזמן שכלתו האוסטרלית בת ה-28, הניחה את ראשה בין חלציו. Venezia Turismo Motoscafi, החברה שהשכירה את הסירה לזוג, דיברה מאז באופן בלעדי עם דיילי מייל אוסטרליה ואישרה שבני הזוג 'כבר לא מוזמנים' לסיפון הסירות שלהם.

בהודעתה החברה גינתה את הפעולה של השניים, תוך שהיא מאשרת שהיא "לא מודעת לחלוטין" למה שהתרחש על הסירה שהתמונות פורסמו לציבור. "על הסיפון הנהג נאלץ לשמור על תנועה ולא ראה את ההתנהגות המגונה הזאת. אם זה היה קורה, הוא היה יורד מיד ומדווח על העבריינים לבעלי הסמכות. בנוסף, על סיפון הסירה היה אדם שלישי, שהתלווה למר וגברת ווסט, שממילא חסם את ראייתו של הקפטן לירכתיים".

החברה המשיכה והוקיעה את התצוגה המפורשת של בני הזוג ואמרה: "אנחנו מתנתקים לחלוטין ממעשים והתנהגות כאלה. אדון ווסט ואשתו בוודאי לא יתקבלו עוד בברכה על סיפון הסירות של החברה שלנו", הוסיפו. Venezia Turismo Motoscafi היא אחת מחברות הניווט הפרטיות המובילות בוונציה, המתגאה במגוון מרשים של לקוחות מפורסמים, כולל ליידי גאגא, הארי סטיילס, פלורנס פו, ג'ניפר לופז ובן אפלק.