בצל כל פרשיות האנטישמיות והסכסוך המתוקשר שלו עם גרושתו, קים קרדשיאן, הראפר המצליח קניה ווסט שוב מסתבך. לפני כשנה הקים ווסט בית ספר פרטי-נוצרי לגילי טרום חובה עד י"ב בקליפורניה, שנקרא אקדמיית "דונדה", אך מה שהתחיל באופן תמים נראה שהתדרדר לדרגת "כת משונה עם חוקים נוקשים". 

שתי מורות שעבדו עד לא מזמן באקדמיית "דונדה" הביעו את דאגתן לתלמידים ועתידם, שכן לטענתן התלמידים נמצאים בפיגור בחומר הלמידה הנדרש, ואף עוברים "שטיפת מוח". המורה ססיליה היילי שיגרה מכתב אזהרה להורים, ובריאיון ל-TMZ פתחה את כל הקלפים. 

View this post on Instagram

A post shared by A2HH (@according2hiphop)

המורה סיפרה כי מלכתחילה ישנן כמה נורות אזהרה בכל הקשור להרשמה לבית הספר של הראפר. תנאי הקבלה כוללים חתימה על הסכם סודיות מחמיר הכולל שמירה על סודיות של מיקום בית הספר, החברים בו, שיטות הלימוד ואיסור על דיבור בפומבי בכל מה שקשור לבית הספר. 

כמו כן, ישנו גם קוד לבוש אחיד גם לסגל ההוראה וגם לתלמידים, הכולל מדי בלנסיאגה שחורים ונעלי ייזי שעוצבו כולם על ידי ווסט. במסגרת תביעה שמתגבשת על ידי שתי המורות, ישנה טענה נוספת לפיה בבית הספר המדובר ישנן לקויות שונות בתחום הבריאות והבטיחות, שיטות חינוך בלתי חוקיות וכללים חריגים במיוחד בבית הספר של הראפר. 

השתיים טוענות בין היתר כי הארוחה היחידה המוגשת בצהריים מדי יום היא סושי, וכי לתלמידים אסור להביא אוכל או שתייה מבחוץ, למעט מים. את הארוחה אגב, אוכלים יחדיו, כל שכבות הגיל, באותו הזמן ועל הרצפה. ובעניינן האישי, השתיים סיפרו כי ניסו להעלות לשיח את החוקים המשונים, ובעקבות כך פוטרו.

תלמידי בית הספר ''אקדמיית דונדה'' של קניה ווסט (צילום: צילום מסך רשתות חברתיות)
תלמידי בית הספר ''אקדמיית דונדה'' של קניה ווסט (צילום: צילום מסך רשתות חברתיות)