השחקנים המצליחים אשטון קוצ'ר ומילה קוניס, שהכירו לראשונה על סט הצילומים של הסדרה "מופע שנות ה-70", הסתבכו במהלך סוף השבוע לאחר שנחשפו מכתבי ההמלצה שלהם בעבור השחקן דני מסטרסון, ששיחק איתם בסדרה, לאחר שהואשם והורשע באונס של שתי נשים שונות באמצעות סימומן.

כעת השניים שיתפו סרטון שבו הם אמרו שהם "מודעים לכאב" שהם גרמו מכתיבת מכתבים המשבחים את דני מסטרסון לקראת גזר הדין בהרשעתו באונס. קוניס וקוצ'ר, היו בין כמעט 50 אנשים שדגלו בסלחנות כלפי השחקן, לפני שנידון ביום חמישי ל-30 שנות מאסר עולם בגין אונס שתי נשים ב-2003.

דני מסטרסון (צילום: רויטרס)
דני מסטרסון (צילום: רויטרס)

מסטרסון בטוח בחפותו ומתכנן לערער על הקביעה בתיק שלו. בסרטון שלהם ששותף באינסטגרם בשבת, קוצ'ר אמר שמשפחתו של מסטרסון ביקשה מהם לכתוב מכתבי אופי המתארים את "האדם שהכרנו במשך 25 שנה כדי שהשופט יוכל לקחת זאת בחשבון באופן מלא ביחס לגזר הדין". עוד הוסיפה קוניס: "המכתבים לא נכתבו כדי לפקפק בלגיטימיות של מערכת המשפט או בתקפות פסיקת חבר המושבעים".

בשבת אמר קוצ'ר שכוונתם עם המכתבים הייתה "לא לערער את עדות הקורבנות או לעשות להם טראומה מחדש בכל דרך שהיא. לעולם לא היינו רוצים לעשות את זה. ואנחנו מצטערים אם זה קרה". "אנחנו תומכים בקורבנות, עשינו את זה דרך העבודה שלנו במשך השנים ונמשיך לעשות זאת בעתיד", אמרה קוניס בסרטון. השניים כאמור מעורבים בכמה תרומות פילנתרופיות, כולל ארגון שקוצ'ר ייסד כדי להילחם בסחר בנשים. קוניס סיכמה את הודעתם, כשאמרה: "ליבנו עם כל אדם בודד שאי פעם היה קורבן לתקיפה מינית, התעללות מינית או אונס".

View this post on Instagram

A post shared by Ashton Kutcher (@aplusk)