כוכב "יומני הערפד" נת'ניאל בוזוליק, אוהד ישראל מושבע, העלה סדרת סרטונים קשים לצפייה של החטופים הישראלים שנלקחו בשבי ועוברים התעללות ושיתף אותם בפני שלושת מיליון העוקבים שלו ברחבי העולם.

היום הרביעי למלחמה: הרוג מנפילת רקטה בעוטף, מחבלים חוסלו בזיקים
תמונות הזוועה נחשפות: צה"ל התיר כניסה של תקשורת זרה לקיבוצי העוטף

לצד הסרטונים ערך סרטוני הסברה בהם אמר: "הסרטונים האלה מטרידים מאוד, אני מצטער שאני צריך לשתף תוכן ברברי ואלים, אבל מה שהכי חשוב זה שהכי הרבה אנשים יראו את זה. בפעם הבאה שמישהו יתמוך בתנועה הפרו פלסטינית, תזכרו את הסרטונים האלה, תזכרו מה שהם עשו, למען רעיון החירות".

הוא זכה למתקפה מאורגנת של גופים פרו פלסטינים שדיווחו עליו להנהלת אינסטגרם, מה שהוביל להשבתת הפרופיל שלו על ידי החברה. אחרי שנעזר במקורבים, החשבון שלו הושב, אבל עדיין לא ניתן למצוא את פרופיל האינסטגרם שלו.

השחקן מסר לעוקבים שכן מצליחים להגיע אליו, כי "אינסטגרם הורידה את כל הסרטונים האחרונים שלי שחשפו את הפשעים החמורים של חמאס, שחגגו את אונס ורצח הנשים, הילדים והגברים. אני אעלה שוב כמה שיותר מהר מחדש, כדי לחשוף את זה".

בנוסף הודה לכל מי שעזר לו להשיב את חשבון האינסטגרם, וכתב: "חמאס רוצח ואינסטגרם מגן עליו. אינסטגרם הסירה את מה שחמאס עשה. אנשים צריכים לראות את זה כדי להבין שהשטן יצר צבא".

הפוסט של כוכב ''יומני הערפד'' נת'ניאל בוזוליק  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הפוסט של כוכב ''יומני הערפד'' נת'ניאל בוזוליק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הוא שיתף תמונה שלו מתכסה בטלית וכתב: "אני מתפלל ומבקש מהשם שלום ובהירות. מתפלל לביטחונם של חבריי היהודים ושאלוהים יפעל במהירות נגד אלה שפגעו בחפים מפשע". 

הפוסט של כוכב ''יומני הערפד'' נת'ניאל בוזוליק  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הפוסט של כוכב ''יומני הערפד'' נת'ניאל בוזוליק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)