מאז נודע אתמול (ראשון) על מותו של שחקן "חברים", מת'יו פרי, העולם מנסה לדלות עוד פרטים על הטרגדיה של אחת הדמויות המפורסמות ביותר בהיסטוריה של הטלוויזיה האמריקאית. בעוד כבר בדיווחים הראשונים נודע כי פרי מצא את מותו ככל הנראה מדום לב כשהוא מבלה בג'קוזי, כעת נחשפים פרטים נוספים על השעות האחרונות בחייו ועל השאלה שמסקרנת את כולם – האם נמצאו סמים בביתו של הכוכב?

מת'יו פרי (צילום: Michael Buckner gettyimages)
מת'יו פרי (צילום: Michael Buckner gettyimages)

על פי עדויות שהצטברו, את השעות האחרונות לחייו, בילה פרי בביתו בלוס אנג'לס כשהוא משחק pickleball (מעין גרסה אמריקאית יותר לטניס). מהעוזר שלו נמסר כי הוא היה נראה במצב רוח מרומם ובסיום המשחק ביקש השחקן מהעוזר שילך לאסוף עבורו אייפון וזוג משקפיים חדשים. כשחזר כשעתיים לאחר מכן, הוא מצא את השחקן ללא רוח חיים בג'קוזי שלו.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Matthew Perry‎‏ (@‏‎mattyperry4‎‏)‎‏

מחוקרי משטרת לוס אנג'לס נמסר שלא נמצאו סמים בביתו, אולם כן נמצאו המון תרופות מרשם כגון נוגדי דכאון, תרופות נגד חרדה ותרופות COPD, המשמשות לעיתים קרובות כתרופות לאנשים עם מחלות ריאה כרוניות (פרי היה אדם מעשן כל חייו). עוד נודע, כי חקירת נסיבת מותו יכולה לקחת שבועות רבים וכרגע אין מסקנה ברורה לגבי הגורם העיקרי שגדע את חייו.

מלבד זאת, רבים תהו מה לגבי קאסט הסדרה האייקונית ששומר על דממת אלחוט מאז היוודע מותו של חברם לסדרה. על פי מקורות, כל החמישה - ג'ניפר אניסטון, קורטני קוקס, ליסה קודרו, דיוויד שווימר ומאט לה בלנק, נמצאים עדיין בהלם גדול ומתכננים להוציא הצהרה משותפת בזמן הקרוב.