יומיים לאחר מותו בגיל 54 של מת'יו פרי פרסם הקאסט של "חברים" - ג'ניפר אניסטון, קורטני קוקס, ליסה קודרו, דיויד שווימר ומאט לה-בלאנק - הצהרה משותפת.

 מקריות מצמררת: זו התמונה האחרונה שהעלה מת'יו פרי לפני מותו
נשאר ללא בית: ליסה קודרו תאמץ את כלבו של מת'יו פרי

"כולנו הרוסים כל כך מאובדנו של מתיו. אנחנו יותר מסתם חברים לקאסט. אנחנו משפחה", כתבו השחקנים בהצהרה משותפת למגזין "PEOPLE".

"יש כל כך הרבה מה לומר, אבל כרגע אנחנו הולכים לקחת רגע להתאבל ולעבד את האובדן הבלתי נתפס הזה. עם הזמן נגיד יותר, ככל שנוכל. לעת עתה, המחשבות והאהבה שלנו נמצאות עם משפחתו של מאטי, חבריו וכל מי שאהב אותו ברחבי העולם", הוסיפו.

מאז נודע על מותו של פרי, שגילם את דמותו של צ'נדלר בינג בסדרה המצליחה והאהובה, העולם מנסה לדלות עוד פרטים על מותו. בעוד כבר בדיווחים הראשונים נודע כי פרי מצא את מותו ככל הנראה מדום לב כשהוא מבלה בג'קוזי, אתמול נחשפו פרטים נוספים על השעות האחרונות בחייו ועל השאלה שמסקרנת את כולם – האם נמצאו סמים בביתו של הכוכב?

מת'יו פרי (צילום: רויטרס)
מת'יו פרי (צילום: רויטרס)

על פי עדויות שהצטברו, את השעות האחרונות לחייו, בילה פרי בביתו בלוס אנג'לס כשהוא משחק pickleball (מעין גרסה אמריקאית יותר לטניס). מהעוזר שלו נמסר כי הוא היה נראה במצב רוח מרומם ובסיום המשחק ביקש השחקן מהעוזר שילך לאסוף עבורו אייפון וזוג משקפיים חדשים. כשחזר כשעתיים לאחר מכן, הוא מצא את השחקן ללא רוח חיים בג'קוזי שלו.

מחוקרי משטרת לוס אנג'לס נמסר שלא נמצאו סמים בביתו, אולם כן נמצאו המון תרופות מרשם כגון נוגדי דכאון, תרופות נגד חרדה ותרופות COPD, המשמשות לעתים קרובות כתרופות לאנשים עם מחלות ריאה כרוניות (פרי עישן כל חייו). עוד נודע, כי חקירת נסיבת מותו יכולה לקחת שבועות רבים וכרגע אין מסקנה ברורה לגבי הגורם העיקרי שגדע את חייו.