בעוד כמעט כל סלב הוליוודי ניסה להביע את עמדתו בנוגע למלחמה בארץ וחטף אש מכל כיוון, דווקא אלה עם כמות העוקבים הגדולה ביותר נמנעו מלהביע את דעתם. קיילי ג'נר, האדם החמישי הנעקב ביותר באינסטגרם, ניסתה בתחילת המלחמה להביע את דעתה אולם מאז ירדו לה כמעט מיליון עוקבים והיא החליטה לרדת מתחת לרדאר.

קיילי ג'נר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קיילי ג'נר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כעת, סלינה גומז, מקום אחד מעל ג'נר ברשימת האנשים הנעקבים ברשת עם כ-430 מיליון עוקבים, החליטה לשבור שתיקה בנוגע למלחמה בארץ ואיך נאמר בעדינות? לא מדובר באשת בשורות במיוחד. הכוכבת שיגרה אתמול (שני) את ההצהרה הבאה: "לקחתי הפסקה מהרשתות החברתיות כי הלב שלי נשבר לראות את כל האימה, האלימות והטרור שמתרחשים בעולם. אנשים עברו התעללות, ורצח או כל מעשה אלימות לכל קבוצה הוא מחריד. אנחנו חייבים להגן על כל האנשים, במיוחד ילדים, ולעצור את האלימות, לתמיד", כתבה השחקנית כשהיא לא מתייחסת באופן ישיר לפעולת הטרור שקרתה בישראל וגם לא לצד העזתי. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Selena Gomez‎‏ (@‏‎selenagomez‎‏)‎‏

לסיכום, הוסיפה גומז כי היא לא חושבת שדעתה תשנה את הסיטואציה המתרחשת במזרח התיכון: "אני מצטערת אם המילים שלי לעולם לא יהיו מספיקות לכולם. אני פשוט לא יכולה לסבול שאנשים חפים מפשע נפגעים. זה מה שעושה אותי חולה. הלוואי שיכולתי לשנות את העולם, אבל פוסט לא יעשה את זה".

התגובה הגנרית של הכוכבת הענקית, מגיעה מספר ימים לאחר שגולשים חדי עין שמו לב שגומז עשתה לייק לפוסט פרו ישראלי של הקומיקאית איימי שומר שהפכה בעצמה לאחת מפעילות ההסברה החשובות שלנו ברחבי העולם. 

אחת המסבירות הגדולות שלנו בעולם. איימי שומר  (צילום: רויטרס)
אחת המסבירות הגדולות שלנו בעולם. איימי שומר (צילום: רויטרס)