אל תוך שורת הסלבס הארוכה שהביעו את דעתם על המצב בארץ לטוב ולרע, מצטרפת כעת אחת הנשים המפורסמות והמשפיעות ביותר בעולם, אנג'לינה ג'ולי. לאחר שאביה של הכוכבת, השחקן ג'ון וויט תפס צד ברור והחלטי כשהוא נעמד לצד ישראל, הגיע כעת תורה של ביתו המפורסמת, שכצפוי מגנה את הטרור אך מטיחה ביקורת על ההתנהלות של מדינת ישראל בתוך עזה.

"כמו מיליונים ברחבי העולם, גם אני ביליתי את השבועות האחרונים מזועזעת ועצבנית ממתקפת הטרור בישראל, ממותם של כל כך הרבה אזרחים תמימים ואני תוהה איך לעזור הכי טוב שאפשר. אני מתפללת לחזרה מיידית ובטוחה של כל בן ערובה ולמען המשפחות שנושאות את הכאב הבלתי נתפס של אהוביהם. מעל הכל, ילדים נרצחו, וילדים רבים נותרו כעת יתומים", כתבה השחקנית כשהיא מחבקת בתחילת הפוסט את הקהל הישראלי והזוועות שחווינו.

אולם בהמשך הפוסט, תוקפת ג'ולי, פעילת זכויות אדם מטעם האו"ם בשני העשורים האחרונים את הצד הישראלי שמגן על עצמו: "מה שקרה בישראל זה מעשה טרור, אבל זה לא יכול להצדיק את החיים התמימים שאבדו בהפצצת אוכלוסייה אזרחית בעזה שלא היה להם לאן ללכת, לא היתה להם גישה למים או אוכל, לא היתה להם אפשרות להתפנות ולא היתה להם אפילו את הזכות הבסיסית לחצות את הגבול ולבקש מקלט".

לסיכום, הוסיפה הכוכבת לבקר אותנו על שלילת הדלק שלא נכנס לרצועה, מבלי באמת להבין את המניע שעומד מאחורי ההחלטה: "בעזה יש כמעט שני מיליון אזרחים (חצי מהם ילדים) שחיו במשך כמעט שני עשורים תחת מצור חמור. משאיות הסיוע הבודדות שנכנסות לשם הן חלק קטן מהדרוש, וההפצצות גורמות לצרכים הומניטריים נואשים מדי יום. שלילת הסיוע, הדלק והמים היא ענישה קולקטיבית לכל העם. האנושות דורשת הפסקת אש מיידית. החיים של הישראלים והפלסטיניים חשובים באותה המידה". 

מגנה את הטרור, אך לא את התקיפה הישראלית. אנג'לינה ג'ולי (צילום: STEFANI REYNOLDS/AFP via Getty Images)
מגנה את הטרור, אך לא את התקיפה הישראלית. אנג'לינה ג'ולי (צילום: STEFANI REYNOLDS/AFP via Getty Images)