ביונסה סיימה רק בחודש שעבר את הטור המצליח ביותר שלה, אליו נהרו גם אלפי ישראלים בימים בהם לא היתה מלחמה קשה בארץ. כעת, לוקחת לעצמה הזמרת פסק זמן להירגע מכל הטירוף שעברה בחודשים האחרונים.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Beyoncé‎‏ (@‏‎beyonce‎‏)‎‏

מלבד ביונסה, מי שליווה אותה באופן צמוד היו כמובן משפחתה - ג'יי זי והילדים, בלו אייבי שאף לקחה חלק ניכר בסיבוב ההופעות והתאומים סיר ורומי. בנוסף, מי שתמיד נמצאת שם מאחורי הכוכבת כדי לתמוך בה, היא אימה, טינה נואלס, שכעת בצעד חריג ולא אופייני, התראיינה ודיברה על העצבים שביתה הבכורה יכולה להביא לה. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Beyoncé‎‏ (@‏‎beyonce‎‏)‎‏

במהלך תכנית האירוח "SHERRI" של השחקנית האמריקאית שרי שפרד, סיפרה נואלס על מאחורי הקלעים של סיבוב ההופעות, ובאופן ספציפי על הרגעים הנוראיים לטענתה, בהן ביונסה צריכה להחליף תלבושות בין שירים ועל הצדדים הפחות טובים שיוצאים ממנה ברגעים האלו. 

"צחקנו על זה לאחרונה, ואני אמרתי לה - 'ילדה, את יכולה להיות ממש רעה שאת נמצאת שם מאחורי הקלעים'" סיפרה האם והמשיכה: "אני ממש שמחה שאני לא צריכה להיות זו שעומדת שם איתה". זה לא נגמר שם, כי האישה שהביאה לעולם את ביונסה הרגישה ממש בנוח להשחיר על ביתה האהובה כשהמשיכה ואמרה: "יש לה את השיר flaws and all והיא שרה שם 'אני כלבה בבוקר'. אני אמרתי לה - 'האמת שאת גם כלבה בערב'". 

נואלס סיפרה שביתה הסופרסטארית מודעת לעצמה ולרוב נוהגת להתנצל. "היא באה אלי ואומרת לי, 'אמא אני מתנצלת', ואני מסתכלת עליה ואומרת 'אני יודעת'. לפעמים היא גם בוכה, היא בוכה כי היא יודעת שהיא אמרה לנו קצת דברים מטורפים". 

אולם כמו כל אמא לביאה, גם נואלס יוצאת להגנת ביתה ומגוננת עליה: "אבל זה רגע האמת. כי את מנסה להיכנס לתוך הנעליים שלך וכולם מחכים לך ואם מישהו אחד מפשל או מאבד נעל אז זה דופק את כל ההופעה. אז אני מבינה אותה".