בסוף השבוע האחרון הגיעה קורטני קרדשיאן לבית החולים, שם הביאה לעולם את בנה הרביעי, והראשון המשותף לה ולבעלה, המתופף טראוויס בארקר. השניים התחתנו ביוני 2022 באיטליה, בחתונה שנראית כאילו נלקחה מסרט נסיכות של דיסני, תחת החסות של בית האופנה "דולצ'ה וגבאנה" ומאז דיברו בריאליטי המשפחתי רבות על הרצון להפוך להורים.

הזוג חשף את ההיריון המדובר בחודש יוני האחרון באחת מהופעותיו של בארקר עם להקתו "blink-182", כשקרדשיאן הניפה מהקהל שלט גדול עליו נכתב – "טראוויס אני בהיריון", כרפרנס לאחד מהקליפים המזוהים ביותר עם הלהקה - All the Small Things."

אולם לא הכל עבר חלק בחודשים האחרונים של ההיריון הזה. בחודש ספטמבר האחרון דווח שהכוכבת אושפזה בבית החולים לניתוח חירום עקב חשש לחיי העובר. לאחר מספר ימים של חשש אמיתי לחייה, שוחררה קרדשיאן לביתה וכתבה על החוויה למאות מיליוני עוקביה: "כמי שעברה שלושה הריונות ממש קלים בעבר, לא הייתי מוכנה לסיטואציה המפחידה של ניתוח עוברי דחוף. אני לא חושבת שמישהו יכול להבין את הפחד הזה. לצאת מבית החולים כשהתינוק שלי בטוח בבטן זו הברכה הגדולה ביותר".

כעת, הזוג יכול לנשום לרווחה כשהם הפכו סוף סוף להורים יחד. זהו הילד הרביעי של קרדשיאן שמצטרף למייסון (13), פנלופה (11) וריין (8) ואילו לבארקר יש את לנדון (20), אלבמה (17) ואטיאנה (24), בתו החורגת מנישואיו הקודמים.