כמעט שבועיים עברו מאז מותו המפתיע של כוכב "חברים", מת'יו פרי. השחקן כידוע, נמצא מת בג'קוזי בביתו בגיל 54 והותיר את המעריצים וחבריו מוכי תדהמה. חבריו לסדרה כבר הוציאו הודעת פרידה משותפת ואף הגיעו ללוויה של השחקן ביחד, אולם נראה כי חברתו לתכנית, ג'ניפר אניסטון לקחה את המוות קשה יותר מכולם

לקחה את זה קשה יותר מכולם. אניסטון ופרי  (צילום: Ron Davis gettyimages)
לקחה את זה קשה יותר מכולם. אניסטון ופרי (צילום: Ron Davis gettyimages)

כעת, כשחקירת נסיבות מותו עדיין נמצאת בעיצומה, עולה שאלה מסקרנת במיוחד – מה יעלה בגורל ההון של השחקן המנוח שלא הותיר אחריו משפחה וילדים? פרי כזכור הרוויח הון עצום מהסדרה ששינתה את חייו, כשבעונותיה האחרונות השתכר בכמיליון דולר לפרק בודד של "חברים". 

עורך הדין של עולם הבידור, טרה לובל, ניסה להעריך מה יקרה מכאן עם הירושה של פרי וחשף כי ישנם כרגע שלוש אפשרויות אופציונליות: "ייתכן שיש נאמנות, והיא תנוהל באופן פרטי, באמצעות הנאמן שלו. יכול להיות גם שהיתה לו צוואה שתיערך בפיקוח בית המשפט", אמר עורך הדין.

מת'יו פרי (צילום: Michael Kovac/Getty images)
מת'יו פרי (צילום: Michael Kovac/Getty images)

אולם לדבריו, ישנה גם אופציה שלישית וסבירה ביותר: "במידה ואין לו נאמנות וירושה, ישנה מסגרת סטטוטורית, שבה יש רישום של יורשיו שיקבלו את העיזבון שלו". הכוונה היא שקרוביו של פרי שעודם בחיים יזכו ככל הנראה לרשת הונו. לשחקן כידוע לא היו אישה וילדים לכן הראשונים בתור יהיו הוריו שנמצאים בחיים. אחריהם בתור יהיו חמשת אחיו למחצה. 

ומה כולל ההון של צ'נדלר בינג? על פי הערכות, בתקופת "חברים", הרוויחו חברי הקאסט ממוצע של 20 מיליון דולר לשנה. הסדרה כאמור שודרה במשך 10 שנים משנת 1994-2004. בנוסף, לשחקן אחוזה רחבה בלוס אנג'לס בה מצא כידוע את מותו. 

20 מיליון דולר בשנה. כוכבי ''חברים'' (צילום: REUTERS/Mike Blake)
20 מיליון דולר בשנה. כוכבי ''חברים'' (צילום: REUTERS/Mike Blake)