המפיק המוזיקלי טימבלנד ספג ביקורת קשה ברשתות החברתיות לאחר שצחק ואמר בבדיחות הדעת שעל ג'סטין טימברלייק, איתו שיתף פעולה רבות, היה "לשים מחסום" על פיה של זוגתו המיתולוגית לשעבר בריטני ספירס, בעקבות פרסום ספרה החדש החושף פרטים אינטימיים מיחסיהם.

טימבלנד אמר את ההערה הפוגענית במהלך אירוע שאלות ותשובות במרכז קנדי לאמנויות הבמה. כשנשאל על השיר שלו ושל טימברלייק מ-2002 "Cry Me a River", שנחשב כמתייחס לפרידת הזוג, טימבלנד אמר בצחוק שספירס "הולכת להשתגע" והוסיף שעל טימברלייק "היה לשים עליה מחסום".

בריטני ספירס, ג'סטין טימברלייק (צילום:  J. Emilio Flores/Getty images)
בריטני ספירס, ג'סטין טימברלייק (צילום: J. Emilio Flores/Getty images)

הערותיו עוררו זעם רב בקרב מעריציה של ספירס, שראו בהן ביטוי מיזוגני המבטא דעה שנשים צריכות "לסתום את הפה" בנוגע לחוויותיהן. טימבלנד נאלץ להתנצל בטיקטוק ואמר שהוא טעה וש"לכל אחד יש קול". מעריצים גם ציינו שבעבר טימבלנד הציע לשתף פעולה עם ספירס לאחר פרידתה מטימברלייק, אך מאוחר יותר ביקר אותה בפומבי על שלא חזרה לקריירה מוזיקלית. ספרה החדש של ספירס, שיצא השבוע, חושף פרטים אינטימיים רבים על מערכת היחסים שלה עם טימברלייק, כולל על הפלה שעברה כשעוד הייתה זוגתו של טימברלייק, ועל כך שהוא נפרד ממנה בהודעת טקסט. ספירס גם מתארת את הקושי הנפשי שחוותה במהלך 13 שנות האפוטרופסות עליה. הספר זוכה לתהודה רבה, כשרבים רואים בו צעד חשוב במאבקה של ספירס להשיב לעצמה שליטה על חייה. 

בריטני ספירס (צילום: רויטרס)
בריטני ספירס (צילום: רויטרס)