אנג'לינה ג'ולי עלתה בשבוע האחרון לכותרות בכל העולם ולא בגלל כישורי המשחק המוערכים שלה, אלא בעיקר בגלל שהיא החליטה לתקוף חזיתית את מדינת ישראל, בטענה שישראל מבצעת פשעי מלחמה בעזה ודרשה להכניס לתוך הרצועה מים ודלק, מבלי להבין בכלל את ההשלכות הכרוכות בכך.

אנג'לינה ג'ולי (צילום: Tulip Entertainment)
אנג'לינה ג'ולי (צילום: Tulip Entertainment)

הכוכבת עוררה כמובן סערה גדולה עד כדי כך שאביה, השחקן ג'ון וויט תקף את ביתו על כך שהיא "מדברת כמו ילדה קטנה ולא מבינה בסכסוך במזרח התיכון". כעת, לאחר שתקפה אותנו, עוברת ג'ולי הלאה ומפרסמת פוסט נוקב באינסטגרם על מדינה אחרת שנמצאת במשבר, והאם יש סיכוי שיש שם עקיצה נוספת לישראל?

ג'ון וויט במונולוג נגד האנטישמיות (צילום: רשתות חברתיות)
ג'ון וויט במונולוג נגד האנטישמיות (צילום: רשתות חברתיות)

באותו פוסט, ביקרה ג'ולי את התנהלותה של פקיסטן שדוחקת באלפי מהגרים מאפגניסטן השכנה לעזוב את המדינה שלהם. אפגניסטן כידוע נכבשה בשנתיים האחרונות מחדש על ידי שלטון הטליבאן והפכה לאזור מוכה קרב עד שרבים ברחו ממנה לפקיסטן שהיוותה להם מפלט. אנחנו יודעים ש-TMI הוא מדור בידור מן המניין, אך בהתאם לתקופה, ובעקבות הסערה שחוללה אחת השחקניות הגדולות בעולם, נראה שלא נמנע מלשים לב לדבריה של הכוכבת.

באותו פוסט נוקב, כתבה: "עצוב לי שפקיסטן הודפת בפתאומיות פליטים שמתמודדים עם המציאות הבלתי אפשרית של לנסות לשרוד באפגניסטן", אולם כאן מגיע החלק המעניין בו היא אומרת: "זוהי דוגמה נוספת לנסיגה בזכויות האדם בעולם". ג'ולי ככל הנראה מתייחסת לזכויות האדם בעזה, אותם ביקרה בחריפות רק לפני כשבוע.

איזה מזל שהיה מי שיחזיר לה תשובה עם סרטון ששבר את הרשת ומציב את האמת בפנים של הכוכבת שלא כל כך מודעת לכוח של המילים שלה. 

אנג'לינה ג'ולי (צילום: רויטרס)
אנג'לינה ג'ולי (צילום: רויטרס)