השחקן ג'ון ווייט הגיב היום (שבת) לדברים של בתו, השחקנית אנג'לינה ג'ולי, שתקפה את ישראל בחריפות וקראה כי ישראל הפציצה במכוון מרכזים אזרחיים בעזה, והאשימה אותה בהפיכת העיר ל"קבר אחים". "אני מאוד מאוכזב שלבתי, כמו לרבים אחרים, אין הבנה של כבודו של אלוהים, של האמיתות של אלוהים", אמר ווייט בסרטון שפרסם בעמודים שלו ברשתות החברתיות. "העניין פה הוא הרס ההיסטוריה של אדמת אלוהים, אדמת הקודש, ארץ היהודים".

אנג'לינה ג'ולי תחת מתקפה של סלבס ישראל: "חמאס בדרך אלייך אנג'י"
"הפצצה מכוונת נגד אזרחים": אנג'לינה ג'ולי במתקפה חריפה נגד ישראל

הוא המשיך: "הצבא הישראלי צריך להגן על אדמת ישראל ועל אנשיה, זוהי מלחמה. זה לא יהיה כמו שהשמאל חושב שזה יהיה, זה לא יהיה תרבותי. ישראל הותקפה באמצעות טרור לא אנושי, ילדים תמימים, אמהות, אבות, סבים וסבתות. ואתם, טיפשים, אומרים שישראל היא הבעיה? אתם צריכים להסתכל על עצמכם ולשאול: 'מי אני? מה אני?'".

עוד הוא קרא בסרטון: "תשאלו את אלוהים: 'האם אני לומד את האמת? או שמשקרים לי ואני עושה כמו כל האחרים?', כי חברים, מי שמבין את האמת רואה את השקר. הם רואים שישראל הותקפה, והחיות האלה רוצים למחוק את היהודים, את הנצרות".

"כולנו רוצים צדק ואהבה, אבל זה לא יוכל לקרות עם החיות הללו, שרוצים למחוק מעל פני האדמה את היהודים והנוצרים", המשיך ווייט בסרטון, "ישנו שקר שישראל הורגת אנשים חפים מפשע, אבל לכולם ישנו רצון חופשי לעזוב. הם אסירים של המדינה הברברית שמשתמשת בהם כמגינים אנושיים. הילדים על אדמת פלסטין מנוצלים בידי החיות האלו, כדי לגרום לכולם לחשוב שישראל נוטלת את החיים הללו - וזו למעשה הייתה תוכנית החמאס. לייצר את מלחמת הטוב נגד הרשע". 

ווייט ידוע כתומך של ישראל, ושל ראש הממשלה בנימין נתניהו. במולדתו הוא מזוהה כבר שנים ארוכות עם המפלגה הרפובליקנית - והיה מתומכיו הבולטים של הנשיא דונלד טראמפ במהלך כהונתו.