הטור העולמי של טיילור סוויפט, "T"he Eras Tour, הפך לאחד המצליחים ביותר בכל הזמנים כשהזמרת ממלאת אצטדיונים עם עשרות אלפי אנשים ללא הפסקה בחודשים האחרונים. בחודשיים האחרונים, עברה הזמרת עם הטור המצליח לדרום אמריקה לאחר שסיימה את החלק הצפוני בהצלחה. אולם לא הכל הולך חלק ביבשת הדרומית והכוכבת נאלצה להתמודד בסוף השבוע האחרון עם טרגדיה נוראית.

טיילור סוויפט (צילום: רויטרס)
טיילור סוויפט (צילום: רויטרס)

לפני תחילת ההופעה של הכוכבת בריו דה ז'ניירו שבברזיל, שרר במקום מזג אוויר קיצוני שהגיע כמעט ל-40 מעלות צלזיוס. לפני שההופעה החלה, אנה קלארה בנווידס, מעריצה בת 23 של הכוכבת שהתמקמה בשורה הראשונה, חוותה דום לב והובלה לבית החולים, אולם בדרך לשם נאלצו הפרמדיקים לקבוע את מותה. על פי דיווחים, המעריצה נהרגה בעקבות החום הכבד ששרר במקום ומעריצים רבים סיפרו שלא הורשו להכניס בקבוקי מים למתחם ההופעה. 

כעת, נחשפות עדויות חדשות מאותה הופעה שנויה במחלוקת, בה נראית סוויפט כשהיא מתנשפת בכבדות ומתקשה לנשום עקב גל החום הקיצוני שפקד את האזור. "היא בת 33 ובכושר שיא. לראות אותה ככה מתנשפת זה מלחיץ" ו-"המעלות קיצוניות, חושב על המעריצים שצריכים לסבול את זה", היו רק קומץ קטן מהתגובות המודאגות ששטפו את הרשת.

סוויפט למדה את הלקח והחליטה לדחות את ההופעה הנוספת שאמורה היתה להתקיים בריו, בעקבות מזג האוויר שלא נרגע. בנוסף, היא פנתה לרשתות החברתיות כדי להספיד את המעריצה: "אני לא מאמינה שאני כותבת את המילים האלו אבל בלב מרוסק אני מודיעה שאיבדנו מעריצה, מוקדם יותר הערב לפני ההופעה".

מתקשה לנשום. טיילור סוויפט על הבמה (צילום: צילום מסך מתוך הסרט)
מתקשה לנשום. טיילור סוויפט על הבמה (צילום: צילום מסך מתוך הסרט)