הזמרת אדל בת ה-35, היא אחת מהנשים המפורסמות ביותר בעולם, אולם גם אחת מהנשים המסתוריות והחשאיות ביותר. הזמרת דואגת לשמור בקנאות על פרטיותה, כשכבר שנים היא יוצאת לטורים ברחבי העולם ואז נעלמת למספר שנים כשאיש לא שומע ממנה דבר. כעת, נראה שהזמרת עם הקול הגדול דווקא מנדבת קצת מידע על חייה המסקרנים.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Adele‎‏ (@‏‎adele‎‏)‎‏

על פי דיווחים בתקשורת הזרה, אדל הגיעה לתמוך בחברה הטוב, הקומיקאי אלן קר בהופעת הבכורה שלו בלוס אנג'לס. ההופעה התקיימה בתאטרון קטן ואינטימי המכיל לא יותר מ-75 מקומות. על פי נוכחים במקום, הקומיקאי פנה לקהל ושאל: "מישהו כאן נישא לאחרונה?", והזמרת צעקה מהקהל: "אני". אחד מהיושבים בקהל סיפר לעמוד הבידור "deuxmoi" המונה כשני מיליון עוקבים: "אדל ישבה מאחורי עם חברה ונהנתה. האבטחה נכנסה מדי פעם רק כדי להביא לה חטיפים. לא היה אכפת לה שאנשים ידעו שהיא שם".

נישאה או לא נישאה? אדל (צילום: Alberto E. Rodriguez/ Getty Images)
נישאה או לא נישאה? אדל (צילום: Alberto E. Rodriguez/ Getty Images)

האישור לאירוע הגיע ממספר אנשים שהגיעו להופעה של קר, כשכולם מספרים בדיוק את אותה הסיטואציה. אדל אמנם לא אישרה את הדברים, אולם כבר בחודש ספטמבר עוררה סערה על דבר נישואיה כשבמהלך אחת ההופעה שלה, פנתה אליה והציעה לה נישואים. הזמרת בתגובה ענתה לה: "את לא יכולה להתחתן איתי אהובתי, אני סטרייטית ובעלי כאן הלילה".

"בעלה", רק נציין, הוא סוכן השחקנים ריץ' פול. השניים יוצאים מאז 2021 ומתחזקים זוגיות יציבה, כשהיא בעצמה היתה בעבר בזוגיות ארוכת שנים עם סיימון קונקי. השניים הביאו לעולם את בנם היחיד אנג'לו, אולם התגרשו בשנת 2019.

אדל וריץ' פול (צילום: Kevork Djansezian gettyimages)
אדל וריץ' פול (צילום: Kevork Djansezian gettyimages)