בחודשים האחרונים רצה אדל עם סדרת מופעי ענק בלאס וגאס שכולם הופכים לסולד אאוט בקצב מסחרר, ולא במקרה. הזמרת עם הקול הענק והאישיות הבולטת מאוד, ידועה בתור אחת שלוקחת הפסקה ארוכה שנמשכת שנים בין אלבום ולאלבום, וכשהיא חוזרת לבמות, הקהל משתגע ורץ לקופות רק כדי לחזות בפלא העולמי לפני שהוא יוצא לשביתה של עוד כמה שנים.

View this post on Instagram

A post shared by Adele (@adele)

הטור האחרון של הכוכבת מייצר הרבה עניין, לאחר שנדחה ביותר מחצי שנה בעקבות שמועות על מצבה הנפשי הרעוע שגבר עליה והעמיד את כל המופע בסכנה, אולם אדל התגברה על הקשיים והמופע הנוכחי נחשב לאחד המוצלחים שהיו בלאס וגאס אי פעם. 

כעת, סרטון אחד של הזמרת ריגש מילוני מעריצים והפך לויראלי במיוחד. באותו סרטון, נראית אדל כשהיא מתחילה לשיר את אחד השירים היותר מפורסמים שלה "when we where young", שברקע מעריץ מבוגר אשר מחזיק את הטלפון הנייד שלו ועליו מתנוססת תמונה של אשתו. 

View this post on Instagram

A post shared by Adele (@adele)

הזמרת עצרה את המופע ובדמעות חנוקות פנתה אל הקהל: "כשאני הולכת לעבר הקהל, הלוואי שיכולתם לראות מה שאני רואה מכאן. אני יודעת שאני מדברת לכמה אנשים בקהל בכל ערב אבל אני גם רואה סיפורים קטנים של אנשים". ואכן כך נראה, הכוכבת באמת רואה סיפורים קטנים של אנשים, כי באותה נשימה היא הפנתה את תשומת לב הקהל אל אותו אדון, ובבכי שובה לב חלקה את תחושותיה: "יש פה איש, הוא ממש שם, והוא מחזיק את הפלאפון שלו, אני חושבת שזאת אשתו על המסך ואני לא חושבת שהיא נמצאת כאן וזה ממש ריגש אותי". 

@adeleaccess A very special moment from Adele’s concert this past Friday ♥️ #adele #weekendswithadele #adelevegas #adelelive #someonelikeyou #whenwewereyoung ♬ Someone Like You - Adele

זה לא נגמר כאן, כי אדל שהסיקה כי מדובר באשתו של המעריץ הנלהב שהלכה לעולמה החליטה להקדיש לו המשך השיר: "זה בשבילך, אני כל כך מתנצלת על האובדן שלך, ולא הבנתי מה אתה מנסה להראות לי עד שהגעתי אליך".

View this post on Instagram

A post shared by Adele (@adele)