בזמן שיהודים ברחבי העולם מסתירים סממנים יהודיים ומורידים מזוזות מהדלתות שלהם מחשש שיסמנו אותם, השחקנית המצליחה ג'יניפר גודווין מתפארת בפרופיל האינסטגרם שלה בכיתוב: "עם ישראל חי". בסרטון שהעלתה הלילה (רביעי), הציגה השחקנית תמונה שלה כילדה קטנה בת ארבע ואז החליפה לתמונתה של הילדה החטופה רז אשר, ואמרה: "גם היא בת ארבע, והיא מוחזקת בשבי על ידי החמאס יותר מחודש, והיום אני אהיה הקול שלה".

ג'יניפר גודווין (צילום:  David Livingston Gettyimages)
ג'יניפר גודווין (צילום: David Livingston Gettyimages)

בשלב הזה, החלה הכוכבת לדובב את הילדה הקטנה שנמצאת בשבי החמאס: "היי, שמי רז אני האחות הבוגרת במשפחה, אני אוהבת לשחק עם אחותי הקטנה כל ערב, אנחנו משחקות עם צעצועי המטבח שלנו ומכינות לאמא ואבא גלידה. אני גם אוהבת לשיר ולרקוד כל היום, השיר האהוב עליי הוא unicorn של נועה קירל, היא הטובה ביותר. אני מחכה כל יום לחזור הביתה לאבא שלי ולחברים שלי, אני רוצה לחזור הביתה'". הכוכבת סיימה כשפנתה לעוקביה בבקשה: "בשם רז אני מבקשת ממכם לשחרר אותה לחופשי עכשיו, תחזירו אותה ואת כל החטופים הביתה עכשיו". 

גודווין היא לא היחידה בהוליווד שמתייחסת לחטופים שלנו בעזה. גל גדות כידוע, נרתמה כבר בתחילת המלחמה לאירוע הקשה ולא מפסיקה לפרסם את שמות החטופים למאות מיליוני עוקביה באינסטגרם. בתחילת השבוע, גם השחקנית המליחה שרון סטון נפגשה עם נציגי משפחות החטופים ושמעה מהם על זוועת השבעה באוקטובר. בסוף המפגש האמוציונלי, הבטיחה להם הכוכבת שתדבר עם נציגי הצלב האדום באופן אישי על מנת לסייע להשיב את יקיריהם הביתה.

תמכה במשפחות החטופים. שרון סטון (צילום: צילום מסך טוויטר)
תמכה במשפחות החטופים. שרון סטון (צילום: צילום מסך טוויטר)