השחקנית ההוליוודית זוכת פרס האוסקר, סוזן סרנדון, הידועה כפעילה פוליטית ונחשבת לתומכת השמאל הרדיקלי בארה"ב, יצאה במתקפה חד צדדית נגד ישראל והתבטאה בחריפות בהפגנות פרו פלסטיניות שנערכו בארצות הברית. בהפגנות בהן השתתפה סרנדון, האשימה הכוכבת את ישראל בפשעי מלחמה, הצדיקה את הטבח בשבעה באוקטובר והוסיפה כשאמרה: "יש כאן הרבה אנשים שמפחדים להיות יהודים בתקופה הזו, הם זוכים לקבל טעימה מאיך זה מרגיש להיות מוסלמי במדינה הזאת". 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

סוזן סרנדון נגד ישראל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
סוזן סרנדון נגד ישראל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

סרנדון בת ה- 77 הצטרפה לקריאות פרו פלסטיניות להשמדת מדינת ישראל "מהנהר עד לים" וכעת היא משלמת מחיר כבד על התבטאויותיה החמורות, כשסוכנות השחקנים המובילה בארה"ב "UTA" המייצגת אותה, החליטה לסיים עימה את חוזה ההתקשרות ביניהם. הסוכנות שהודיעה על ניתוק קשרי העבודה עם סרנדון, היא אחת מהגדולות בארצות הברית ובין המיוצגים שלהם ניתן למצוא את שרליז ת'רון , ג'וני דפ, הריסון פורד, ואחרים.

סרנדון היא לא היחידה שמתמודדת עם ההשלכות של תמיכה בצד הפלסטינאי וקריאות נגד ישראל. אתמול (שלישי), פורסם כי השחקנית המקסיקנית בת ה-33, מליסה בררה, פוטרה מהפקת הסרט השביעי בסדרת הסרטים "הצעקה", לאחר התבטאויות חמורות נגד ישראל. הכוכבת שכבר הופיעה בסרטי "הצעקה 5" ו-"הצעקה 6", סולקה מהקאסט לאחר שפרסמה אמירות קשות וחסרות בסיס נגד ישראל, ביניהן טענה שעזה היא בעצם מחנה ריכוז והאשימה את ישראל בטיהור אתני.