הראפר דרייק הספיק להסתכסך בחודש וחצי האחרון עם מדינה שלמה בערך, כשהראה תמיכה בצד הפלסטינאי וחתם על עצומה להפסקת אש בעזה, מבלי להזכיר את הצד הישראלי והטבח האיום שקרה כאן. הראפר כידוע, הוא יהודי ממוצא קנדי, לכן מעריצים ישראליים רבים חשו אכזבה מהאיידול שלהם שלא תומך בעם שלו בשעת צרה. ובכן, לכל המעריצים שקוראים את זה, אולי הידיעה הבאה תספק אתכם. 

אחד הראפרים המצליחים ביותר בעולם, צולם בתחילת השבוע כשמעל הגבה שלו קעקוע חדש. זו לא אמורה להיות ידיעה מרעישה במיוחד, כיוון שדרייק הוא אדם מעוטר קעקועים רבים, רק שהקעקוע הזה ספציפי קורע במיוחד. הראפר חרט מעל הגבה שלו את המילה "miskeen", או בפשטות יותר – "מסכן". אתרי הבידור בחו"ל דיווחו שמשמעות במילה היא מסכן או פתאטי בערבית ומעריצים רבים החלו להתבדח על הכוכב ברשת. מעריץ אחד רשם: "לבחור יש אחוזה ב-150 מיליון דולר ובסוף הוא מסכן" ואילו אחר הוסיף: "אם דרייק הוא מסכן, מה המילה שכל שאר בני האדם צריכים לקעקע?"

אולם, לפני שאתם מכתירים את הראפר בתור הבחור שקעקע על עצמו את המילה מסכן, יש כאלו שמספקים הסבר אחר לקעקוע הביזארי הזה. על פי "Toronto Now", אחד מגופי התקשורת הגדולים בטורונטו קנדה, בה גדל הזמר, המילה miskeen, משמעותה בטורונטו היא: "אדם מתוק ותמים". לא יודעים, TMI יותר התחברו למילה מסכן, אלא אם כן תחזרו בך ממה שאמרת ואז נזרום על המתוק ותמים. מבטיחים לעדכן.