סולן להקת Guns N' Roses, אקסל רוז, מתמודד בימים אלו עם האשמות על תקיפה מינית שקרתה לכאורה בשנת 1989. רוז, בן ה-61, מואשם על ידי שילה קנדי, דוגמנית עבר בת 61 שמתארת בכתב תביעה את התקיפה שעברה כשהשניים היו בני 26, והיא היתה דוגמנית נחשקת של מגזין הגברים "פנטהאוז".

מסמכים משפטיים שהוגשו אתמול (רביעי), מתארים את סיפורה, לפיו השניים נפגשו במסיבה במועדון בניו יורק וסולן הלהקה המצליחה הזמין אותה להצטרף לחדר המלון שלו למסיבה פרטית יותר, שם לדבריה סיפק לה הכוכב סמים מסוג קוקאין ואלכוהול. עוד הוסיפה, כי היא חשדה שרוז צרך גם ליתיום – תרופה המטפלת בהפרעות פסיכיאטריות. 

קנדי ממשיכה לגלול את סיפורה וטוענת שרוז ניסה להתחיל איתה כל אותו הזמן שלהם בחדר כשהוא מצמיד אותה לקיר ומנשק אותה. תחילה היא נענתה בחיוב לסיטואציה, אולם אז הוא פינה את החדר מאנשים עד שנשארו שם רק שניהם לצד דוגמנית נוספת ובחור בשם ריקי רכטמן, שהיה מנחה טלוויזיה ושדרן רדיו מצליח באותה תקופה.

שילה קנדי, כיום (צילום: gettyimages)
שילה קנדי, כיום (צילום: gettyimages)

בשלב הזה, טוענת דוגמנית העבר שהעניינים הסלימו כשרוז החל בסקס אגרסיבי עם הדוגמנית השניה והזמין אותה להצטרף אליהם כשהיא "היתה פתוחה לרעיון של לשכב עם הסולן, אבל לבד ולא בקבוצה". כשהיא הראתה חוסר נוחות מהמצב אליו נקלעה, הפך רוז לאלים, תפס אותה בחלוק שלה והטיח אותה ברצפת המסדרון מחוץ לחדר. לאחר מכן תפס את שערה וגרר אותה עד שגרם לה לדימום מהברכיים. בסופו של דבר, כתב התביעה ממשיך לגולל כי הסולן קשר את ידיה של קנדי באמצעות גרביון, הטיח אותה חזרה על המיטה וביצע בה תקיפה מינית. 

דוגמנית העבר טוענת שהיא סבלה מפוסט טראומה לאחר המקרה, וכעת כאמור תובעת את הכוכב הענק. רוז הכחיש לחלוטין שהיה מעורב בתקרית, ועורך דינו אלן ס. גוטמן הגיב להאשמות כשאמר: "האירוע הזה מעולם לא קרה. מר רוז לא זוכר שפגש או דיבר אי פעם עם התובעת ומעולם לא שמע על ההאשמות הבדיוניות האלו עד היום".

אקסל רוז (צילום: רויטרס)
אקסל רוז (צילום: רויטרס)