משפחת קרדשיאן היא משפחה שככל הנראה לא מבשלת את האוכל של בעצמה. ככה זה כשאתם אימפריה שנאמדת עם הון של מיליארדים, ויש לכם תקציב מותרות לשפים פרטיים שמכינים עבורכם ביום יום ארוחות שרובנו רק יכולים לחלום עליהן. אולם, לתקרית של האחות הדוגמנית במשפחה, קנדל ג'נר, שרק רצתה לחתוך מלפפון ויצרה סערה ויראלית מטורפת, כנראה אף אחד לא ציפה. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Goss.ie‎‏ (@‏‎goss.ie‎‏)‎‏

סערת המלפפון, התפוצצה כבר בשנה שעברה כשהדוגמנית נתפסה על ידי מצלמות הריאליטי המשפחתי כשהיא מנסה לחתוך מלפפון בצורה עילגת וחסרת הגיון לחלוטין. ג'נר, שהבינה כבר באותו רגע את הפדיחה שעלולה לקרות לה, פנתה לצלם ואמרה לו: "אני לא חותכת טוב. אל תתקרב אלי, אני לא מקצוענית". הסיפור הזה אמנם לא חדש ולא מרעיש כלל כשג'נר כבר הספיקה לגזור קופון על הסיטואציה ובחג ההאלווין של 2022 התחפשה לירק שהתחיל הכל. והנה כעת, קם המלפפון להכות את הגננת כשהאחות הצעירה, קיילי ג'נר, צוחקת על קנדל מול מאות מיליוני עוקבים.

ביום חמישי האחרון, תיעדה קיילי את אחותה הגדולה במהלך הכנות לארוחת חג ההודיה. קנדל, כפי שניתן לראות בסרטון, בסך הכל חתכה בצל כשאחותה המיליארדרית התגנבה אליה מאחור עם המצלמה. כשקלטה את המצלמה, נזפה בה קנדל ואמרה: "פאק יו קיילי", ואילו האחות הקטנה רק נקרעה מהסיטואציה ואמרה: "את עושה עבודה טובה!". כמובן שזה לא הספיק לה, ולסטורי היא הוסיפה אימוג'י של לב ושל מלפפון חתוך. 

קיילי ג'נר צוחקת על קנדל ותקרית המלפפון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קיילי ג'נר צוחקת על קנדל ותקרית המלפפון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

קיילי ג'נר עלתה לאחרונה לכותרות כשהעלתה פוסט תמיכה בישראל וחטפה הודעות נאצה ממיליוני עוקבים, עד שלבסוף נכנעה והורידה את הפוסט. לאחר מכן, שחררה קולקציית בגדים חדשה ובתיאום מחשיד עם התקופה, העלתה תמונות עם בגדים שכולם בצבעי כחול לבן. תומכת בנו? TMI רוצים להאמין שהכי כן. 

מביעה תמיכה? קיילי ג'נר בקולקציה המדוברת בצבעי כחול לבן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מביעה תמיכה? קיילי ג'נר בקולקציה המדוברת בצבעי כחול לבן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)