הראפר שונא ישראל, קניה ווסט תועד בעדשת המצלמה חוגג בדובאי עם הזמר כריס בראון, ושר את השיר החדש שלו עם השורה הבלתי נתפסת: ״איך אני יכול להיות אנטישמי? הרגע ז**נתי כלבה יהודייה״. השניים כצפוי, זכו לביקורות לביקורות נוקבות בעולם. ווסט הוא לא היחיד עם עבר בעייתי, כי כריס בראון כזכור, הואשם לא פעם במקרי אלימות כשהמפורסם בהם הוא התקרית האלימה עם בת זוגו לשעבר ריהאנה, איתה נהג באלימות קשה בשנת 2009 בתמונות שתועדו ברחבי העולם.

הלילה (שני), ניסה בראון להבהיר את הסיטואציה המזעזעת בה נתפס עם ווסט כשהוא העלה פוסט לא מתנצל ותוקפני: "תנו לי להבהיר את זה בצורה ברורה לפני שתנסו להשתמש בי ככלי במשחק שלכם. אני לא מוסלמי או יהודי אז אל תתחילו עם השטויות האלה. אני מנסה להיות רגוע, אבל בבקשה אל תעירו את השד שבי. תמשיכו את היום המז**ן שלכם".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎BROWN‎‏ (@‏‎chrisbrownofficial‎‏)‎‏

הזמר הפרובוקטיבי ספג כנראה ביקורות קשות, כי זמן קצת לאחר מכן הוא מחק את הסטורי המדובר והעלה משהו הרבה יותר סלחני ששוכתב ככל הנראה על ידי הצוות שלו' שהבין שהטאלנט שלהם נקלע לסיטואציה רעה ממנה הוא לא מצליח לצאת. בסטורי החדש שהעלה, כתב בראון: ״בשום צורה אני לא אנטישמי, אני בעד החיים ואני יוצר מוזיקה לכל העולם. אז בבקשה שלא יטעו אתכם לחשוב שאני מפיץ שנאה, או שאני בסדר עם זה. זה לכל מיליוני הילדים הצעירים שעשויים להיות מבולבלים״.

ההבהרה של כריס בראון (צילום: אינסטגרם)
ההבהרה של כריס בראון (צילום: אינסטגרם)