בשבוע שעבר, חתמה הזמרת שאקירה על הסדר עם רשות המיסים ומערכת המשפט הספרדית לאחר שבשנים האחרונות התנהל נגדה תיק בגין העלמת מיסים בין השנים 2012-2014. על פי התביעה המקורית, הזמרת הואשמה בהעלמת מיסים בשווי של כמעט 15 מיליון יורו והיתה בסכנת מאסר של עד כ-8 שנים, בנוסף לתשלום קנסות בשווי 20 מיליון יורו. מעט לפני שהחל משפטה, החליטה הזמרת לחתום כאמור על עסקת טיעון לפיה תשלם 7.5 מיליון יורו בלבד בתוספת של 438 אלף יורו שהיוו תחליף לעונש מאסר של עד שלוש שנים. הזמרת נימקה את החלטתה כשאמרה שהיא רואה את טובת ילדיה לנגד עיניה וכי היא מעדיפה לסיים את הסיפור בצורה החלקה ביותר לאחר שנים ממושכות של התעסקות בתיק הפלילי שהתנהל נגדה.

שאקירה ביציאה מבית המשפט לאחר שחתמה על הסדר עם רשות המיסים (צילום: JOSEP LAGO/AFP via Getty Images)
שאקירה ביציאה מבית המשפט לאחר שחתמה על הסדר עם רשות המיסים (צילום: JOSEP LAGO/AFP via Getty Images)

כעת, מדווחים בחו"ל על כך שהמקרה של הזמרת עדיין רחוק מלהסתיים ובימים אלו מתנהלת נגדה חקירה נוספת בגין העלמת מיסים נוספת בשנת 2018. המקרה המדובר כבר עלה לכותרות אולם אתמול (שני), פורסם בעיתון הספרדי "El Periodico" ששאקירה הפקידה 7.2 מיליון דולר נוספים בחקירה החדשה, אם כי לא ברור האם מדובר בערבות ביטחונית זמנית מצידה כדי להראות את נכונותה לסגור את התיק החדש בצורה זריזה, או שמא מדובר בסכום חדש שהוכרחה הזמרת לשלם לרשות המיסים הספרדית. מטעמה של הכוכבת הבינלאומית ומטעם רשות המיסים הספרדית לא נמסר אישור רשמי על הפרטים.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Shakira‎‏ (@‏‎shakira‎‏)‎‏

השנים האחרונות היו מהקשות ביותר בקריירה ובחיים האישיים של מי שנחשבת לאחת הזמרות המצליחות ביותר בשני העשורים האחרונים. הזמרת נפרדה מבן זוגה, הכדורגלן המצליח ג'רארד פיקה בחודש יוני 2022 לאחר שמועות רבות על בגידות מצדו. בהמשך הגיעו תמונות שלו צמוד לסטודנטית צעירה בת 23 בשם קלארה צ'יה מארטי, שעל פי דיווחים גרמה לשאקירה לרתוח מזעם למראה התמונות של השניים מתגופפים, ואילו השיא הגיע כשבתחילת השנה הנוכחית הוציאה הכוכבת שיר בו היא פותחת את כל הרפש על חיי הנישואין שלה. בשיר המדובר, מצוטטת שאקירה כשהיא אומרת שבעלה השאיר אותה עם אמא שלו בתור שכנה ועם חובות במס הכנסה, ושרה את השורה האייקונית שהפכה למזוהה ביותר איתה: "החלפת רולקס בקאסיו", כשהיא עוקצת את הנוכחית של פיקה.