איך נאמר בעדינות? 2023 לא מסתמנת בתור שנה טובה עבור שחקן הכדורגל ג'רארד פיקה (36), שלא מפסיק לעלות לכותרות בהקשרים שליליים. הכל החל שהכוכב המפורסם ובת זוגו ב-12 השנים האחרונות, שאקירה (46), נפרדו בקול תרועה. 

שאקירה, פיקה (צילום: אינסטגרם)
שאקירה, פיקה (צילום: אינסטגרם)

הזמרת, שעלתה בעצמה על המוקד כשנחשדה בהעלמת מס בשווי מיליוני יורו, החליטה לא לחסוך את דעתה על האקס ואבי ילדיה, והוציאה לפני כחודשיים שיר בו היא תוקפת אותו ומאשימה אותו בכך שהרס את חייה. בין הציטוטים שעוררו סערה היו: "השארת אותי אותי עם חובות ועם אמא שלך בתור שכנה" כשהיא מתכוונת לאימו של השחקן, איתה היא לא נמצאת בקשר טוב, אבל אולי יותר מכל, השורה הבאה תפסה כותרות בכל העולם: "החלפת רולקס בקאסיו", כשהיא תוקפת את בת זוגו החדשה של פיקה, קלרה צ'יה מרטי, סטודנטית ליחסי ציבור בת 23. 

כעת, פיקה וקלרה עולים שוב לכותרות כשסרטון טיקטוק חדש שצץ בימים האחרונים, מציג את השניים כשהם יוצאים נסערים ממסעדה וממהרים להכנס לרכב בזמן שצלמי פפראצי מקיפים אותם. נשמע כמו אייטם רגיל לחלוטין, אלא שעל פי מקורות יודעי דבר, השניים הגיעו באותו ערב לבלות זמן איכות ולאכול אוכל טוב, אולם סורבו לקבל שירות בטענה שהבעלים הוא מעריץ מושבע של שאקירה. 

לטענת סועדים שנכחו במקום, הבעלים לא הסכים לזוג בכלל להיכנס למסעדה ודרש מהם לעזוב. השניים מיהרו לצאת ולא הגיבו לאף אחד שצילם אותם, אבל ל-TMi נדמה שלשאקירה יש חומרים חדשים לעוד שירים מעוררי פרובוקציה, כי המותניים שלה לעולם לא משקרות. 

View this post on Instagram

A post shared by Shakira (@shakira)