בחודש שעבר, התראיינה הזמרת בילי אייליש למגזין "Variety", שם סיפרה על אהבתה לנשים. ההצרה של אייליש היתה שנויה במחלוקת כשהכוכבת לא נתנה הצהרות ברורות והשתמשה בתיאורים כמו: "יש לי קשרים עמוקים עם נשים בחיים שלי, החברות בחיי ובנות המשפחה בחיי. אני נמשכת לנשים, אבל גם מאוימת מהן, מהיופי והנוכחות שלהן". מאז אותו ריאיון מתוקשר, הרשת געשה וקבעה כי אחת הכוכבות הגדולות בעולם יצאה באופן רשמי מהארון.

אייליש, לא הגיבה תחילה על הדברים, אולם בטקס ה-hitmakerS של המגזין אליו התראיינה שנערך בתחילת השבוע, צעדה הזמרת על השטיח האדום ונתנה הצהרה חד משמעית לאחר שהכתבת שאלה אותה על האאוטינג המתוקשר: " קצת חשבתי לעצמי – 'זה לא היה ברור?', לא הבנתי שאנשים לא ידעו. למה אנחנו פשוט לא יכולים להתקיים? אני עושה את זה כבר הרבה זמן, ופשוט לא דיברתי על זה. אופס".

בילי אייליש (צילום: רויטרס)
בילי אייליש (צילום: רויטרס)

כעת, מפרסמת הזמרת פוסט תוקפני נגד variety על שהוציאו אותה מהארון בכוח. בפוסט, בו היא יושבת בשירותים עם מכנסי הג'ינס שלה מופשלים מטה, כתבה: "תודה וראייטי, על הפרס שנתתם לי ועל האאוטינג שעשיתם לי על השטיח האדום בשעה 11 בבוקר במקום לדבר איתי על כל דבר אחר שחשוב. אני אוהבת בנים ובנות, בבקשה תניחו לי לגבי זה. ליטרלי למי אכפת? לכו תשמעו את what I was made for כשהיא מתייחסת לשיר שלה.