המשקל של המראיינת המצליחה אופרה ווינפרי השתנה רבות במהלך השנים, אבל היא מעולם לא נרתעה מלהשוויץ בגזרתה בכל מידה. לאחרונה, המנחה המצליחה שראיינה לראשונה את הנסיך הארי ומייגן מרקל, התפארה במראה רזה וחטוב בזמן שהשתתפה בגאלה של מוזיאון האקדמיה לפני יומיים. 

"בהחלט יפה. שתפי את הסוד של לרדת כל כך הרבה במשקל", הגיב אחד משתמשי המדיה החברתית על תמונה מהערב. אחר תהה: "איך היא הורידה את כל המשקל הזה ונעשתה חטובה? פעילות גופנית ודיאטה או התערבות רפואית? אני צריך לדעת". לאורך השנים ווינפרי דיברה בפתיחות לגבי המראה הפיזי שלה ועל מסע הבריאות והכושר שלה. בשיא משקלה שקלה ווינפרי 107 ק"ג לטענתה.

אופרה ווינפרי  (צילום: MICHAEL TRAN/AFP via Getty Images)
אופרה ווינפרי (צילום: MICHAEL TRAN/AFP via Getty Images)

לאחר שבילתה את רוב הקריירה שלה באור הזרקורים כשהיא בעודף משקל, היא הפכה לשגרירה של שומרי משקל ב-2015. "שומרי משקל קל יותר מכל תוכנית אחרת שהייתי בה אי פעם. זה אורח חיים, דרך אכילה ודרך חיים כל כך משחררת. אתה אף פעם לא מרגיש שאתה בדיאטה וזה עובד", אמרה אז בהודעה לעיתונות.

"אני יכולה לומר בכנות שאני לא נאבקת יותר. אני אוכלת כל מה שאני אוהבת - טאקו, פסטה. מעולם לא הרגשתי מקופחת". המנחה המצליחה איבדה בתחילה מעל 40 קילו וחזרה להשתמש בתוכנית האכילה מבוססת הנקודות בכל פעם שהיא הרגישה צורך 'להתאפס'". בספטמבר 2023, ווינפרי יצא נגד אלה שמשתמשים בתרופות אוזמפיק או דומות העוזרות להוריד במשקל, והודתה שפעם שקלה ללכת בדרך זו.

"כשהתחלתי לשמוע על התרופות להרזיה, במקביל, עברתי ניתוח בברך, והרגשתי ש'אני חייבת לעשות את זה בעצמי'", אמרה בפאנל להשמנה. "כי אם אני לוקחת את התרופה, זו הדרך הקלה". חלק מהסיבה שהיא חשה לחץ לפנות למרשם לתרופה המיועדת לסוכרת מסוג 2, נבעה מכך שהיא בוישה בצהובונים כל שבוע במשך כ-25 שנה בגלל היעדר "כוח הרצון" כדי לשלוט בבריאותה.

הראיון של אדל אצל אופרה ווינפרי (צילום: באדיבות yes)
הראיון של אדל אצל אופרה ווינפרי (צילום: באדיבות yes)