מגזין TIME, אחד המגזינים המשפיעים והמוערכים ביותר בעולם, מפרסם מדי שנה את "איש השנה" שלו כשהתואר המרשים ניתן לאדם, לקבוצה או לנושא מסוים שהשפיעו הכי הרבה על העולם במהלך 12 החודשים הקודמים. כך יצא שבמהלך השנים, המגזין העניק את התארים לדמויות שנויות במחלוקת כמו ולדימיר פוטין בשנת 2007 ודונאלד טראמפ בשנת 2016 בזמן שנבחר לכהן בתור נשיא ארצות הברית, וגם לתנועות פורצות דרך כמו תנועת ה-"METOO" בשנת 2017. היום (רביעי), הוכרזה אשת השנה של 2023 ואם להיות כנים, מדובר באישה שהיתה בכל מקום אפשרי בשנה האחרונה. 

דונאלד טראמפ (צילום: רויטרס)
דונאלד טראמפ (צילום: רויטרס)

בלי למתוח יותר מדי, אשת השנה של TIME היא לא אחרת מאשר טיילור סוויפט, שחוותה את אחת השנים המוצלחות ביותר בקריירה שלה. סוויפט מקבלת את הטייטל המכובד, בתור האדם הראשון בתעשיית הבידור שזוכה לכבוד מאז נבחר סולן להקת U2 בונו, לככב על השער לצד ביל ומלינדה גייטס בשנת 2005.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎TIME‎‏ (@‏‎time‎‏)‎‏

העורך הראשי של TIME, סם ג'ייקובס, נימק את הבחירה בסוויפט כשאמר: "בחירת אדם אחד שמייצג את שמונת מיליארד האנשים על פני כדור הארץ היא משימה לא פשוטה. בחרנו בחירה שמייצגת שמחה. מישהו שמביא אור לעולם. היא הייתה השנה כמו מזג אוויר, היא היתה בכל מקום".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎TIME‎‏ (@‏‎time‎‏)‎‏

וסוויפט אכן היתה השנה כמו מזג האוויר, היא באמת היתה בכל מקום. סיבוב ההופעות של "The Eras tour" שהחל בחודש מרץ, הפך להצלחה פנומנלית כשמאות אלפים ממתינים ברשימות המתנה בשביל להשיג כרטיס בודד להופעות שעתידות להתקיים רק בשנה הבאה. אוניברסיטת הרווארד היוקרתית בנתה קורס שנקרא "טיילור סוויפט ועולמה" שכולו, ניחשתם כבר לבד, עוסק בכוכבת ובחייה, ואילו רשת העיתונים הגדולה ביותר בארצות הברית, "Gannett", שכרה את שירותיו של עיתונאי שכל תפקידו הוא לסקר את טיילור סוויפט בלבד. 

אגב, את המקום הראשון קטפה הכוכבת כשבדרך היא מנצחת מתמודדים בולטים מאוד שהשפיעו על השנה הנוכחית וכמעט זכו בתואר, ביניהם המלך צ'ארלס השלישי וברבי שזכתה השנה לקאמבק ולתהילת עולם מחודשת עם הסרט המצליח שלה.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Taylor Swift‎‏ (@‏‎taylorswift‎‏)‎‏