ערוץ הטלוויזיה של קטאר, אל ג'זירה, שיתף את השיר החדש של הראפרים נס וסטילה, "חרבו דרבו", וכתב כי הוא מעודד לרצח עם ומוביל במצעדי ההשמעות בישראל. גם השחקן ג'סי וויליאמס, כוכב "האנטומיה של גריי", הידוע בדעותיו האנטישמיות, שיתף את הריל של אל ג'זירה לכל 7.8 מיליון עוקביו עם הכיתוב של אלג'זירה.

ג'סי וויליאמס נגד ''חרבו דרבו'' (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ג'סי וויליאמס נגד ''חרבו דרבו'' (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

וויליאמס מצטרף לכוכבת הפורנו מיה קאליפה ששמה מוזכר בשיר, וכתבה בשבוע שעבר כי "השיר שקורא לצה"ל להרוג אותי, את בלה (חדיד) ואת דואה (ליפה). הם אפילו לא יכולים לקרוא ל'רצח עם' עם התרבות שלהם, הם היו צריכים לעשות קולוניזציה למשהו כדי שהוא יגיע למקום הראשון". סטילה בתמורה, הגיב לקאליפה: "איזו סתומה את". גם מעריציה של דואה ליפה לא נותרו בשקט לנוכח השיר שהכה גלים ברחבי העולם. אלפים ממעריציה של הכוכבת קראו שלא לפרסם את מיקומה או פרטים מזהים עליה מחשש להתנקשות בה.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Mia Khalifa‎‏ (@‏‎miakhalifa.w‎‏)‎‏

שיר התמיכה של צמד הראפרים הישראליים שרק רצו להרים את המורל הלאומי, התפוצץ בכותרות ברחבי העולם וזכה לשיתופים וביקורות רבות. גם צמד הדוגמניות האמריקאיות סימי והייז, להן שורשים פלסטינאים (אך כף רגלן מעולם לא דרכה שם, ול-TMI יש תחושה שגם לא היו שורדות שם זמן רב), הגיבו לשיר כשכתבו: "זה זן האנשים שהממשלה הישראלית מטפחת, תודה לאל שיש ישראלים שמסרבים לקחת חלק במיליטריזם חסר הלב והמגעיל".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Simi & Haze‎‏ (@‏‎simihaze‎‏)‎‏