טיילור סוויפט נבחרה אתמול (רביעי), להיות האדם המשפיע בעולם בגיליון היוקרתי של מגזין TIME. הכוכבת זוכה לתואר המכובד לאחר השנה המוצלחת ביותר בקריירה שלה, עם טור עולמי שהפך לסולד אאוט תוך רגעים ספורים, ועתיד להיות הטור המרוויח ביותר בכל הזמנים. עורך המגזין, סם ג'ייקובס, אמר על הבחירה בה: "בחירת אדם אחד שמייצג את שמונת מיליארד האנשים על פני כדור הארץ היא משימה לא פשוטה. בחרנו בחירה שמייצגת שמחה. מישהו שמביא אור לעולם. היא הייתה השנה כמו מזג אוויר, היא היתה בכל מקום". סוויפט עקפה בדרך דמויות כמו המלך צ'ארלס השלישי וברבי, אולם נראה שגם למרות הכבוד העצום, יש צל גדול שמרחף מעל. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎TIME‎‏ (@‏‎time‎‏)‎‏

בריאיון שנתנה ל-TIME, התייחסה סוויפט לתקרית שיחת הטלפון שפרסמה קים קרדשיאן בשנת 2016, רגע לפני יציאת השיר החדש של בעלה דאז קניה ווסט, "Famous". בשיר המדובר, קורא הראפר לסוויפט "כלבה", ובשיחה שפרסמה קרדשיאן, נשמעת הזמרת כשהיא כביכול מאשרת לו לעשות שימוש בשם שלה. באותו זמן, הכחישה סוויפט את הסיטואציה, ולאחר מכן שוחררה גם השיחה המלאה בה ניתן להבין כי קניה הסתיר ממנה את המידע הקריטי לפיו הוא הולך להשתמש במונח "כלבה", וכי השיחה שפרסמה קרדשיאן היתה ערוכה.

קניה ווסט וקים קרדשיאן בתקופה יפה יותר (צילום: Splashnews)
קניה ווסט וקים קרדשיאן בתקופה יפה יותר (צילום: Splashnews)

בריאיון שפורסם ברביעי, אמרה סוויפט: "זה מוטט אותי מבחינה פסיכולוגית עד שהגעתי למקום שלא הייתי בו לפני זה. עברתי למדינה זרה, לא עזבתי את הבית ששכרנו במשך שנה. הייתי מפחדת לענות לשיחות טלפון והרחקתי מעצמי את רוב האנשים בחיי בגלל שלא סמכתי על אף אחד יותר". כעת, אתר הבידור TMZ מספר, שלמרות כל השנים שעברו ולמרות הריאיון שיצא השבוע, קים קרדשיאן מעולם לא התנצלה על הסיטואציה בפני סוויפט.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎TIME‎‏ (@‏‎time‎‏)‎‏

על פי מקורות, הכוכבת מעולם לא הביעה חרטה על הקלטת שפרסמה במטרה להגן על מי שהיה בעלה באותה תקופה, אולם כאן מגיע החלק המעניין. על פי אותם מקורות, טיילור מוכנה גם היום לקבל את סליחתה של כוכבת הריאליטי הגדולה בעולם, אך בתנאי שזו תעשה זאת בפומבי כצעד של "התנצלות פומבית על שיימינג פומבי שעשית לי". קרדשיאן כצפוי, שומרת על שתיקה מוחלטת ולא פרסמה דבר על הנושא מאז שוחרר הריאיון. ל-TMI יש תחושה שזו לא המילה האחרונה בנושא, רק נקווה שזו לא תהיה מילה ערוכה.