לפני חודש הוליווד הוכתה בהלם עם מותו של השחקן מת'יו פרי שטבע בג'קוזי בביתו. השחקנית המצליחה ג'ניפר אניסטון ששיחקה איתו בסיטקום המצליח "חברים", חשפה שהתכתבה איתו ב-28 באוקטובר, שעות ספורות לפני מותו הפתאומי. "ממש שלחתי לו הודעות טקסט באותו בוקר, מת'י מצחיק", אמרה ג'ניפר למגזין Variety "הוא לא כאב. הוא לא נאבק".

השחקנית הדגישה שפרי היה במקום טוב לפני מותו ותרצה לזכור אותו כך. "הוא היה בריא", הוסיפה. "הוא הפסיק לעשן. הוא נכנס לכושר. הוא היה מאושר - זה כל מה שאני יודעת". פרי שהיה גלוי לגבי המאבקים שלו בהתמכרות למשככי כאבים ולאלכוהול, במיוחד בספר שכתב "חברים, אהובים והדבר הנורא הגדול" - היה במרדף אחר חיים בריאים יותר.

מת'יו פרי (צילום: רויטרס)
מת'יו פרי (צילום: רויטרס)

"אני רוצה שאנשים יידעו שהוא היה בריא באמת ונהיה בריא. הוא היה במרדף, הוא עבד כל כך קשה. באמת היה קושי בהתמודדות איתו. אני מתגעגעת אליו מאוד. כולנו. הוא הצחיק אותנו מאוד". כזכור, אניסטון שיתפה מחווה לפרי ברשתות החברתיות, שם פרסמה צילום מסך של שיחת טקסט ישנה שבה כתב לה: "להצחיק אותך פשוט עשה לי את היום. זה פשוט עשה לי את היום". בחודש שחלף מאז מותו הפתאומי של השחקן, חבריו לשעבר בסיטקום האייקוני של NBC - ג'ניפר אניסטון, מאט לבלנק, קורטני קוקס, דיוויד שווימר וליסה קודרו - דיברו על הצער שלהם.

"מאטי, אני כל כך אוהבת אותך", כתבה אניסטון בפוסט שלה ב-15 בנובמבר. "אני יודע שאתה שלו לחלוטין ומחוץ לכל כאב. אני מדברת איתך כל יום... לפעמים אני כמעט יכולה לשמוע אותך אומר 'את יכולה להיות יותר משוגעת?'". קודרו כתבה: "תודה שהגעת לעבודה כשהיית לא בטוב ואז, היית מבריק לגמרי. תודה לך על 10 השנים הטובות ביותר שאדם יכול לקבל. תודה לך על שבטחת בי. תודה על כל מה שלמדתי על חסד ואהבה מהכרתך. תודה לך על הזמן שהיה לי איתך, מת'יו".

מאט לה-בלאנק, ג'ניפר אניסטון, קורטני קוקס, מת'יו פרי, ליסה קודרו ודיויד שווימר (צילום: REUTERS/Mike Blake)
מאט לה-בלאנק, ג'ניפר אניסטון, קורטני קוקס, מת'יו פרי, ליסה קודרו ודיויד שווימר (צילום: REUTERS/Mike Blake)