הזמרת המצליחה אדל ובן זוגה ריץ' פול, הפכו לזוג נשוי בחשאי, בזמן שהיא אישרה את הבשורות המרגשות בחודש שעבר. הזמרת אישרה את הפרטים חודשים כשהתייחסה לסוכן הספורט בן ה-41, כ"בעלה". עם זאת, זוכת הגראמי בעלת הון של 220 מיליון דולר, נקטה בצעדים הדרושים כדי להגן על נכסיה.

לפי Celebrity Net Worth, הונה של הזמרת בשווי 220 מיליון דולר כולל את המכירות של ארבעת אלבומיה (31 מיליון דולר) ועוד 34 מיליון דולר במכירות דיגיטליות. בהתחשב בעושרה, יוצרת הלהיט "Rolling in the Deep" "שוכנעה" על ידי חבריה לחתום על הסכם ממון. "לאדל יש כמה בעיות אמון, וזה נורמלי במצבה, אבל העלאת חוזה זוגי גרם לחיכוכים ביניהם", אמר מקורב ל-National Enquirer.

אדל וריץ' פול (צילום: Kevork Djansezian gettyimages)
אדל וריץ' פול (צילום: Kevork Djansezian gettyimages)

לאדל לא היה הסכם ממון כשהתחתנה עם בעלה הראשון, סיימון קונצקי, וזו הסיבה שהאקס שלה היה זכאי למחצית מכל מה שהרוויחה במהלך נישואיהם. "היא מאמינה באהבה, והיא אומרת שלדבר על כל דבר שקשור לכסף הוא רוצח רומנטי בטוח. היא צדקה", חשף המקור, והוסיף כי הסכם הממון היה "נושא רגיש". אם תהיתם, גם פול עצמו מסודר עם שווי מוערך של 120 מיליון דולר, אבל המקור ציין "הוא מפורסם יותר עכשיו בגלל אדל". המקורב אמר כי "נחתם הסכם ממון, ואדל וריץ' שמו אותו מאחוריהם... בתקווה".

אדל ובן זוגה ריץ' פול (צילום: Harry How/Getty Images)
אדל ובן זוגה ריץ' פול (צילום: Harry How/Getty Images)