דוגמנית העל קנדל ג'נר, הפתיעה בשנה האחרונה את מדורי הבידור עם הזוגיות המפתיעה שלה ושל הראפר הלטיני המצליח באד באני (אנחנו מתעלמים כרגע מהזוגיות של אחותה קיילי ג'נר עם השחקן טימות'י שאלאמה, כי יש גבול לכמה אפשר להכיל באייטם אחד). הדוגמנית והזמר, שמרו בהתחלה על פרופיל נמוך אולם לבסוף יצאו לאור ותועדו מאוהבים ודביקים לעיני המצלמות. רק בשבוע שעבר, נבחרו השניים, כל אחד בנפרד, להיכלל ברשימה היוקרתית של מגזין פורבס - 30 מתחת ל-30, וחיזקו את תדמית הפאוור קאפל מהמדוברים ביותר בהוליווד. אז האם יכול להיות שיש כרגע צרות בגן עדן? לפי אתרי הבידור בחו"ל, יש לגמרי סיבה לחשש. 

קנדל ג'נר ובד באני (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קנדל ג'נר ובד באני (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

ג'נר נצפתה בסוף השבוע האחרון כשהיא מבלה בעיירה היוקרתית אספן שבקולורדו. מדובר באחד היעדים האהובים על הסלבס, שמגיעים לשם בעיקר בתקופת החגים האמריקאית, אז מתמלאת העיירה בשלג כבד ורבים מהאיי ליסטים של הוליווד פוקדים את אתרי הסקי האקסקלוסיביים שעלותם מתחילה באלפי דולרים ללילה בודד. דוגמנית העל, פוקדת את אספן מדי שנה בתקופה הזו, כך שלא מדובר בעניין מסקרן במיוחד, אלא שהיא החליטה להגיע לנופש היוקרתי עם חברים טובים כשבאני לא נראה בסביבה. מדורי הבידור בחו"ל הרימו גבה לנוכח החיסרון של הראפר, כי השניים לא תועדו יחד בציבור כבר מעל לחודש. 

ההברזה של באני מהחופשה, מגיעה לאחר שקנדל הסעירה את הרשת כשהעלתה תמונה של שקיעה לעמוד האינסטגרם שלה וכתבה: "מה שנועד עבורי, פשוט ימצא אותי". הפוסט הזה הצליח לעורר סערה כשמעריצים רבים הכריזו שמדובר בעקיצה לאחר שהשניים נפרדו. השניים לא הגיבו לדיווחים, אולם TMI ימשיכו לעקוב אחר ההתפתחויות. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Kendall‎‏ (@‏‎kendalljenner‎‏)‎‏