בארד פיט חוגג 60 ואנחנו מתרגשים. אחרי שהשיק את הזוגיות החדשה שלו, אנחנו שמחים להתפנות לחגיגות יום ההולדת. הרבה מים עברו בנהר החיים של פיט. הרבה רגעים על המסך שהוא ריגש אותנו, הצחיק אותנו, גרם לנו להיזכר למה אנחנו חיים ובכלל - עשה לנו פשוט טוב בלב. ואין כמו יום הולדת עגול כדי להביט לאחור ולהזכיר כמה עובדות שאולי שכחתם או שבכלל לא ידעתם על הכוכב הגדול. יאללה, מתחילים. 

בראד פיט (צילום: רויטרס)
בראד פיט (צילום: רויטרס)

1. לבראד פיט יש פחד מטיסות
פיט כבר הודה בעבר שיש לו אירופוביה, מה שגרם לו להשתמש בדרכי תחבורה חלופיות לפרויקטים הקולנועיים שלו. 

2. בראד פיט מאוהב באופנועים
לפיט יש אוסף יוצא דופן של אופנועים שמעורר קנאה, וכן, יש לו דגמים מקוריים ונדירים. אם מישהו עלה בדעתו שגירושיו עם אנג'לינה ג'ולי ישפיעו על מורשת האופנוענים היקרה שלו, הוא טועה. השחקן האמריקאי דאג להגן על התחביב האהוב עלו באמצעות הסכם ממון, לפיו הוא יישאר עם האופנועים. בין האופנועים היקרים ביותר, לפיט יש דגמים בעלי ערך היסטורי כמעט בלתי נתפס כמו ה-BMW עם רכב צד של מלחמת העולם השנייה, עבורו השקיע 385,000 דולר. ה-BMW ייצרה אלפי יחידות R75 עם רכב צד למטרות צבאיות, מתוכן נותרו רק כ-500 בעולם. לא פעם בראד גם שילב את התחביב האהובה שלו בסרטיו. השחקן רכב על אופנוע ב"תלמה ולואיז" ו"המקרה המוזר של בנג'מין באטן", והוסיף שכבה נוספת של אותנטיות לדמויות שלו. רק לפני חודש הכוכב רכש אופנוע חדש, תתחדש מאמי. 

View this post on Instagram

A post shared by Project Beau (@project.beau)


3. לבראד פיט יש עניין באנרגיה ירוקה 
השחקן מעורב בפרויקטים שמקדמים חיים בריאים וירוקים יותר. כל זה התחיל בעת ביקורו בעיר ניו אורלינס. פיט התאהב בעיר, והיה נחוש לעזור להתאושש מהמכה ההרסנית של הוריקן קתרינה. הוא הקים את ארגון בשם "Make it Right NOLA" כדי לבנות 150 בתים ברי קיימא וידידותיים לסביבה כדי לעזור לקורבנות ניו אורלינס ולהילחם במשבר האנרגיה העולמי. הבתים שבנה כוללים מספיק פאנלים סולאריים כדי לצמצם את חשבונות החשמל בשיעור של עד 75%. בראיון בשנת 2006, בראד נשאל לגבי אתגרי האנרגיה בעתיד, ובראד הגיב באומרו "מה אם עיר תוכל לייצר יותר אנרגיה ממה שהיא צורכת? מה אם זה באמת יכול לסנן את האוויר במקום לזהם את האוויר? וזו פרדיגמה חדשה שנצטרך לאמץ. זה עוד הרבה זמן, אבל נצטרך להתחיל עכשיו ולהתחיל לקדם את הטכנולוגיות האלה". בראד לא מבזבז זמן להתחיל מיד עם פרויקטי הבנייה החדשים האלה. 

בראד פיט (צילום:  Mark Mainz/getty images)
בראד פיט (צילום: Mark Mainz/getty images)

4. בראד פיט למד עיתונאות באוניברסיטת מיזורי
פיט למד באוניברסיטת מיזורי ועזב בגיל 22. הוא עזב את הקולג' סמסטר לפני סיום הלימודים כדי לעבור לקליפורניה. "זה בדיוק הגיע לזמן הסיום וכולם - כל החברים שלי התחייבו לעבודה - ופשוט הבנתי שאני עדיין לא מוכן לזה", אמר ל-NPR ב-2011. אמר לאסקוויר ב-2013: "תמיד אהבתי קולנוע ככלי הוראה - דרך להיחשף לרעיונות שמעולם לא הוצגו לי. זה פשוט לא היה ברשימת אפשרויות הקריירה שבהן גדלתי. ואז זה עלה בדעתי, ממש שבועיים לפני סיום הלימודים".

בראד פיט, ג׳ניפר אניסטון (צילום: Peter Kramer/Getty images)
בראד פיט, ג׳ניפר אניסטון (צילום: Peter Kramer/Getty images)

5. לפני שהצליח במשחק, פיט פרנס את עצמו על ידי עבודות זמניות
בין העבודות הזמניות האלו כוכב העל של היום עבד גם בתור נהג של חשפניות בלימוזינה ומחלק פליירים ברשת המזון המהיר אל פולו לוקו, כאשר היה לבוש בתחפושת תרנגולת ענקית. על עבודתו כנהג חשפניות סיפר בראיון: "התפקיד שלי היה להסיע אותם למסיבות רווקים ודברים כאלה". פיט בנוסף היה צריך גם "לנגן להן את המוזיקה ולתפוס את הבגדים של הבנות". על העבודה הזו סיפר: "זו לא הייתה אווירה בריאה". ואף הוסיף: "למען האמת, החידוש התפוגג מהר מאוד וזה נעשה מאוד מאוד מדכא״. אבל העבודה הזו שינתה את חייו, מאחר ואחת הנשים הייתה בשיעור משחק שלימד רוי לונדון, והוא החליט להצטרף אליה לראות מה הוא יכול ללמוד. לנו רק נותר להודות לאותה החשפנית. 

בראד פיט (צילום: רויטרס)
בראד פיט (צילום: רויטרס)

6. על בראד פיט נאסר לבקר בסין
זאת עקב תפקידו בסרט האוטוביוגרפי ״שבע שנים בטיבט״. נקצר לכם את סיפור המלחמה, ופשוט נעדכן שסין שולטת בטיבט ולא אוהבת כשמדברים על זכויות אדם.

7. פיט עבר ניתוח בשיניים לפני הצילומים של ״מועדון קרב״
כידוע, פיט גילם את טיילר דורדן בסרט האייקוני מ-1999. השחקן היה מוכן עבור הדמות לעבור ניתוח בשיניו ולהסיר חלק מהן עבור הדמות, על מנת שהלסת שלו לא תיפגע. "בראד רוצה להתאמץ בשביל דמות", אמרה הפובליציסטית של פיט, סינדי גואגנטי, ל-Entertainment Weekly ב-1998. לאחר השלמת הסרט, הוא סידר את שיניו.