סקוטר בראון הוא שם שלא אומר הרבה למי שלא בקיא בתעשיית המוזיקה העולמית, אולם בחודשיים האחרונים השם שלו עלה רבות בכל הקשור למלחמת "חרבות ברזל", כשהוא הראה תמיכה בלתי מסויגת במדינת ישראל. בראון, למי שלא מכיר, הוא אמריקאי יהודי והמנהל האישי של ג'סטין ביבר, אותו הוא גילה מסרטוני היוטיוב שהעלה הזמר אי שם בשנת 2008. המנהל הבכיר שימש במהלך השנים כמנהל האישי של אריאנה גרנדה, דמי לובאטו ועוד רבים וטובים ולמרות הקריירה המצליחה שלו בהוליווד, מעלה בראון סרטוני הסברה ותמיכה במדינה ל-4 מיליון עוקביו. 

כעת, נודע כי המנהל הבכיר נחת בישראל במטרה לחשוף ממקור ראשון את הזוועות שקרו כאן. היום (שני), העלה בראון לרשתות החברתיות תיעוד מהחורבות שנותרו בכפר עזה וכתב: "הגעתי לראות את זה בעצמי". אולם, אלה לא החדשות הכי מרעישות, כי בשעות האחרונות נחת כאן גם לא אחר מאשר ג'רי סיינפלד. הקומיקאי היהודי נחת בישראל יחד עם אשתו וילדיו. מדובר ברכבת הוליוודית אווירית מכובדת במיוחד. רק בשבוע שעבר נחת כאן מייקל רפפורט שהצטלם למערכון של "ארץ נהדרת" והכה הדים ברחבי העולם עם עשרות מיליוני צפיות, ואילו בסוף השבוע האחרון נחתה כאן כוכבת הרשת מונטנה טוקר, המחזיקה בחשבון טיקטוק עם עשרה מיליון עוקבים וחשבון אינסטגרם עם שלושה מיליון עוקבים. 

גם סיינפלד וגם בראון, לא פחדו להביע תמיכה בגלוי בישראל. סקוטר בראון, נזף בדוגמנית ג'יג'י חדיד שהעלתה פייק ניוז לעשרות מיליוני עוקביה וכתב לה בפומבי: "בואי נדייק בעובדות לפני שאנחנו מעלים מידע מוטעה ל- 78 מיליון העוקבים שלנו בסדר?". סיינפלד, העלה מיד לאחר מתקפת הטרור פוסט תמיכה בעם היהודי וכתב: "הלב שלי נשבר מההתקפות ומהזוועות האלה, אבל אנחנו עם חזק מאוד גם בליבנו וגם בראשנו. אנחנו מאמינים בצדק, חופש ושוויון. אנחנו שורדים ופורחים לא משנה מה. תמיד אעמוד לצד ישראל ולצד העם היהודי".