אצלנו חנוכה כבר עבר ונגמר, אבל ברחבי העולם אווירת החג עדיין מורגשת. בבית המלוכה האנגלי, נסיכי ויילס מתארגנים לארוחת החג המלכותית, והחליטו לפנק אותנו בעמוד האינסטגרם הרשמי בתמונה נדירה של הנסיכה קייט מידלטון. התמונה היא מלפני 40 שנה, משנת 1983, כשקייט הייתה בת שנתיים בלבד. הצילום הישן מעורר הדים ומרגש בעיקר בגלל הדמיון הגדול של הנסיכה לבנה, לואי

בתמונה עצמה קייט יושבת מול השולחן, כבת שנתיים, עם שרשרת וחולצה מכופתרת מתחת. שערה נראה כמעט ג׳ינג׳י, אבל זה גם יכול להיות העובדה שמדובר בתמונה משנות השמונים המוקדמות. הדמיון הבולט ללואי, בנה השלישי, הפך את הפוסט לויראלי. גם המגיבים לא איחרו לשים לב לדמיון והתגובות המובילות ביותר הן בנושא הדימיון שלה ושל בנה. אחד כתב: ״כל מה שאני רואה כאן זה את לואי״, אחר הגיב: ״אני חושב שכולנו יכולים להסכים על כך שלואי הוא פיצול של אמא שלו, הגנים של המידלטון נראים לעין״. 

הנסיך לואי (צילום: Dan Kitwood - WPA Pool/Getty Images)
הנסיך לואי (צילום: Dan Kitwood - WPA Pool/Getty Images)

הנסיך לואי, בנם השלישי של דוכסי קיימברידג', ויליאם וקייט, ידוע בהיותו אחד הילדים המשעשעים ביותר בבית המלוכה. לגדול בבית שאתה חייב ללבוש בגדים מגוהצים ואתה מוכרח לאכול עם סכין ומזלג כמעט מהרגע שנולדת - זה לא קל. לואי לא עומד בתואר של ״נסיך מלכותי רגיל״, כמו שמצפים ממנו. איך נגיד? הוא פשוט ילד רגיל, שעושה פרצופים ושנמאס לו לעמוד כל הזמן מול זרים. אחיו הגדולים - ג׳ורג׳ ושארלוט - מצליחים להחזיק מעמד באירועים רשמיים, מה שמבליט את לואי יותר. דבר שגורם לנו לזכור: גם הם אנשים אמיתיים.  

זה לא קל להיות נסיך. הנסיכה שארלוט, קייט מידלטון, הנסיך לואי, מלכת אנגליה (צילום: WPA Pool)
זה לא קל להיות נסיך. הנסיכה שארלוט, קייט מידלטון, הנסיך לואי, מלכת אנגליה (צילום: WPA Pool)

התמונה של קייט חיממה לכולנו את הלב והזכירה לנו שמעבר ללהיות נסיכים ונכונים, אין כמו להיות משפחה אוהבת ורגילה, שבחגים מפרסמת תמונות ישנות ונזכרת בעבר הרחוק והמתוק. קייט גדלה בתור אדם פשוט, בעיר רדינג שבאנגליה, היא הבכורה מבין שלושה ילדים. אימה הייתה דיילת אוויר, ואביה עבד בענף התעופה. ההצלחה שלה היום היא ללא ספק מאמץ וחינוך נכון של ההורים, וכמובן, העובדה שהתחתנה נכון. מתים עלייך קייט. 

קייט מידלטון, הנסיך לואי (צילום: chris jackson gettyimages)
קייט מידלטון, הנסיך לואי (צילום: chris jackson gettyimages)