אתמול (שני), נחת כאן לא אחר מאשר ג'רי סיינפלד. הקומיקאי היהודי נחת בישראל יחד עם אשתו וילדיו לאחר שגם מנהל האמנים הבכיר, סקוטר בראון, הגיע לישראל כדי לראות את הזוועות שקרו כאן במו עיניו. סיינפלד, תומך נלהב של ישראל, כבר הספיק להביע את דעתו בפומבי כשבתחילת הלחימה העלה פוסט לחשבון האינסטגרם שלו, בו כתב: "הלב שלי נשבר מההתקפות ומהזוועות האלה, אבל אנחנו עם חזק מאוד גם בליבנו וגם בראשנו. אנחנו מאמינים בצדק, חופש ושוויון. אנחנו שורדים ופורחים לא משנה מה. תמיד אעמוד לצד ישראל ולצד העם היהודי". 

הפוסט שהעלה ג'רי סיינפלד (צילום: מתוך אינסטגרם)
הפוסט שהעלה ג'רי סיינפלד (צילום: מתוך אינסטגרם)

לאחר נחיתתו, הספיק הקומיקאי המצליח לבקר בתל אביב ואף לצאת למסעדה יחד עם משפחתו, אולם כעת הוא זונח את התיירות ומתגייס למען החטופים שנמצאים עוד בעזה. היום בצהריים (שלישי), הגיע סיינפלד למטה משפחות החטופים כשהוא עונד את דסקית החטופים המפורסמת. אחד הכוכבים המצליחים בהוליווד, הביע תמיכה וסולידריות כשפנה למשפחות ואמר להם: "אני חש מחויבות עמוקה להעלאת המודעות בכל העולם לנושא החטופים – שחייהם בסכנה מיידית". ממטה המשפחות נמסר בתום המפגש: "אנו מודים למשפחת סיינפלד היקרה על ביקורם המרגש במטה המשפחות ותמיכתם המוחלטת במשפחות החטופים. אנו בטוחים כי תמיכתם תהווה צעד משמעותי וחשוב במשימתנו המשותפת להחזרתם המיידית של כולם הביתה בחיים".

סיינפלד בביקור משפחות החטופים (צילום: מטה המשפחות)
סיינפלד בביקור משפחות החטופים (צילום: מטה המשפחות)

גם סקוטר בראון שנחת כאן, החליט להראות את תמיכתו הבלתי מסויגת, ומספר שעות לאחר שהגיע לישראל, כבר העלה סטורי'ז מקיבוץ כפר עזה וקיבוץ בארי במטרה לחשוף למיליוני עוקביו את החורבות שנותרו מהטבח האיום קרה כאן. בהמשך היום, הגיע בראון לבסיס צה"ל להרמת המורל של החיילים כשהוא אף צולם מרים את השחקן עומר חזן על הכתפיים שלו. 

סקוטר בראון מבקר בקיבוץ בארי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
סקוטר בראון מבקר בקיבוץ בארי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)