הגרוש הטרי של בריטני ספירס, סם אסגרי, לא ניתן לזיהוי במראה החדש שלו. מהגירושים שלו מבריטני עברו רק 4 חודשים, וכבר הוא הספיק לשנות כמעט את כל גופו. מה הסוד? ירידה של כמעט 20 קילו. ספירס מבוגרת באסגרי ב-12 שנה וכיום היא עומדת בריב תקשורתי עם ג׳סטין טימברלייק, שנמשך כמעט 20 שנה. השאלה הגדולה ביותר מתנוססת מעל, וגם אנחנו תוהים: האם לבריטני יש קשר לכל השינוי הזה אצל הגרוש שלה?

סם אסגרי (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
סם אסגרי (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

בתמונות שהגיעו לאתר Page Six, הכוכב נצפה עם גוף חדש, שרירי יותר וללא ספק לוהט יותר. התשובה של אסגרי לא איחרה להגיע: ״בחודשים האחרונים עברתי שינוי שגרם לי להוריד כמעט 20 קילו, כשאתה לבד יש לך יותר זמן להתמקד בעצמך״. ניכר שהשינוי שעבר על הכוכב הוא לא רק פיזי, אלא גם רגשי. הגרוש הטרי מסביר: ״אני עובר שינוי רוחני ואנרגטי לאחרונה. זה לא ״גוף נקמה״ נגד בריטני, אלא סוג של אהבה עצמית. אהבה עצמית זה משהו שכולם צריכים לתרגל״. הלוואי ואנחנו היינו אוהבים את עצמנו ככה. כששואלים אותו על זוגיות חדשה הוא עונה: ״אני בהחלט לא עומד להצטרף לאף אפליקציית היכרויות בזמן הקרוב״. מאז פיצל את המשמורת על הגורים שלהם, Asghari חבר עם PETA כדי לעודד אנשים לאמץ מהמקלטים המקומיים שלהם במקום זאת.

View this post on Instagram

A post shared by Sam Asghari (@samasghari)

ספירס ואסגרי יצאו במהלך השש שנים האחרונות, והתחתנו ב-2022 כמה חודשים לאחר שאביה הפסיק את המשמרת על בריטני. הנישואים לא החזיקו מעמד והשניים נפרדו באוגוסט האחרון. הם אימצו יחד מספר חיות מחמד ולאחר הגירושין התגלה כי הזמרת נשארה עם ארבעה מהגורים שהם אימצו, בעוד שאסגרי נשאר עם הדוברמן שלהם. אסגרי כיום מכבב בפרסומת לקמפיין אימוץ של עמותת PETA וידוע באהבתו לחיות. המנטרה של אסגרי היא: ״תמיד לאמץ, לעולם לא לקנות״. אנחנו איתך סם. 

בריטני ספירס וסם אסגרי (צילום: רויטרס)
בריטני ספירס וסם אסגרי (צילום: רויטרס)