אם חשבתם שרק לכם גרוע, אז דעו שגם בהוליווד סובלים מבעיות נפשיות. ג׳ניפר לופז יצאה באמירה קצת משונה, שממנה משתמע כי היא ובעלה הנוכחי מזה שנה, בן אפלק, סובלים מפוסט טראומה משותפת בכל הנוגע לזוגיות שלהם. נעשה קצת סדר בדברים: הזוגיות של השניים מתפרשת על 20 שנה של דרמה תקשורתית. רק בשנת 2021 התאחדו מחדש אחרי עשרים שנים של פרידה, ולאחרונה חגגו שנה של נישואים מאושרים

בן אפלק, ג'ניפר לופז (צילום: רויטרס)
בן אפלק, ג'ניפר לופז (צילום: רויטרס)

הסבב הראשון של לופז ואפלק התחיל בתחילת שנות ה-2000. לופז הייתה נשואה לבעלה השני, קריס ג׳אד. דרכיהם התפצלו ובאותה תקופה הכירה את אפלק על הסט של הסרט "Gigli". השניים יצאו במשך כ-3 שנים, כמעט התחתנו ולבסוף ביטלו את חתונתם. מאז לופז המשיכה בזוגיות בה התחתנה והתגרשה ממארק אנתוני, איתו היא חולקת את התאומים מקס ואמה בני ה-15. אפלק גם לא נשאר לבד וחולק 3 ילדים עם אשתו לשעבר, ג׳ניפר גארנר. כיום ב-2021, כמעט שני עשורים לאחר הפרידה, אפלק ולופז חזרו לזוגיות כמעט מושלמת. אז למה פוסט טראומה? 

ג'ניפר לופז ובן אפלק  (צילום: רויטרס)
ג'ניפר לופז ובן אפלק (צילום: רויטרס)

לופז מסבירה כי כמות תשומת הלב שהיא ואפלק קיבלו בתחילת הקשר הראשוני הפך אותם לחרדתיים ו״בעקבות הביקורת התקשורתית התפתחו תסמינים של פוסט טראומה״. היא המשיכה והוסיפה: ״זה עניין של להיות נאמן למי שאתה. כאמנים אנחנו צריכים ללכת אחרי הלב שלנו, וזה מה שאני עושה. אני הולכת אחרי הלב שלי ועושה משהו שהוא לא הדבר הכי חכם לעשות. כולם חשבו ודיברו עליו בתקשורת - אבל אני הייתי חייבת לעשות את זה״. אמן לזה אחות. מאחלים רק בריאות לזוג הנוצץ.

בן אפלק, ג'ניפר לופז (צילום: רויטרס)
בן אפלק, ג'ניפר לופז (צילום: רויטרס)