עונת החגים הגיעה, ולעתים קרובות זה זמן לפיוס ריבים משפחתיים. אך עבור בריטני ספירס עונת החגים מסמנת משהו אחר לחלוטין. מאז שהשתחררה מחזקת אביה, ג׳יימי ספירס, וחזרה לאינסטגרם בסרטונים שונים ומשונים, הגיעה אלינו הידיעה כי כוכבת הפופ האגדית לא מעוניינת להזמין את ההורים שלה לחג. האם זה החלום של כולנו שאנחנו לא מסוגלים להגשים, או שמדובר בכעס של נערה מתבגרת שעוד לא התבגרה מספיק? 

בריטני ספירס (צילום: אילוסטרציה)
בריטני ספירס (צילום: אילוסטרציה)

מספר מקורות המקרובים למשפחה חושפים כי לא הייתה תקשורת לאחרונה בין בריטני לאביה, שיחגוג בלאויזיאנה עם אחותה של בריטני, ג׳יימי לין ספירס. הנוכחות של בריטני ברשתות החברתיות מרמזמת כי היא נשארת בקליפורניה ועוסקת בפעילויות שגרתיות כמו ללכת לחדר כושר ולצלם סרטונים מטורפים. השקט בינה לבין אביה מהדהד חזק, גם אחרי שעבר ניתוח ורגלו נכרתה בעקבות זיהום קשה. הנתק מגיע לאחר תקופה של כמעט התקרבות, בה זכינו לראות את בריטני חוגגת את יום הולדתה ה-42 עם אימה, בדרום קליפורניה. דבר שרמז על פיוס אפשרי עם אביה.

גיימי לין, מאדי ולין ספירס (צילום: אינסטגרם)
גיימי לין, מאדי ולין ספירס (צילום: אינסטגרם)

גם האחות הקטנה ג'יימי לין התגלתה גם כדמות מרכזית בסיפור הזה של משפחה. ההערות החיוביות שלה על בריטני במהלך הופעה בתוכנית הריאליטי הבריטית 'I'm a Celebrity... Get Me Out of Here!' עוררו ספקולציות לגבי קשר מחודש של האחיות. מחוות התמיכה של בריטני בהופעתה של ג'יימי לין בתוכנית, מסמנת על קץ פוטנציאלי לריב שלהן, שמקורה בניתוק סוער של 13 שנים. בינתיים, חייה האישיים של בריטני עברו שינויים משמעותיים. היא נפרדה מבן זוגה הוותיק, סם אסגרי. עם המורכבות של הבעיות הבריאותיות של אביה והריחוק הרגשי שאפיין את מערכת היחסים שלהם, תקוותה של ג'יימי לאיחוד חגים נראית קלושה.