הנה דיווח חדש שמתווסף לרשימת הדיווחים ההזויים ביותר שיצאו לתקשורת מאז החלה המלחמה. אתרי הבידור בחו"ל מדווחים היום (שלישי), על שחקן MMA ישראלי ש"מאיים להרוג את קניה ווסט". TMI כאן להסביר את האייטם החריג ואתם כנראה תהיו בהלם. חיים גוזלי, לוחם MMA ישראלי מצליח, העלה לחשבון ה-X שלו תמונה של מספר טילים שעתידים להישלח לעזה, כשעל חלקם רשומים מספר שמות. לא מדובר במעשה חריג, כשישראלים רבים החלו לרשום את שמות יקיריהם על טילים בכדי להנציח אותם. אולם, שם אחד ספציפי שהיה רשום על אחד הטילים, הביא את גוזלי לכותרות עולמיות. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Haim Gozali‎‏ (@‏‎haimgozali‎‏)‎‏

בתמונה שהעלה גוזלי לעמוד ה-X שלו, נראה טיל כשעליו הכיתוב: "קניה ווסט עף לעזה. חיים גוזלי". על התמונה כתב: "קניה ווסט לא אוהב אותנו היהודים. אז אנחנו לא אוהבים אותך גם!!". התמונה הזו הצליחה להסעיר את מדורי הבידור בחו"ל שדיווחו על הספורטאי הישראלי וכתבו ש- "לא ברור אם הוא כתב את השם של קניה על הטיל בעצמו או שהוא גרם למישהו אחר בצה"ל לעשות זאת". עוד הוסיפו: "ככל הנראה הטילים האלו נמצאים ברשותם של מספר חיילים ישראלים, והוא (גוזלי) החליט לתקוף את קניה בצורה גסה ואכזרית". 

בחו"ל הוסיפו כי הסיבה למעשה של גוזלי היא כמובן "בגלל הרטוריקה האנטישמית של קניה ווסט בשנה האחרונה בערך". זו לא הפעם הראשונה שישראלים עולים לכותרות בעולם עם דיווחים על כך שקראו להרג. בחודש שעבר, התפוצץ השיר "חרבו דרבו" של הראפרים נס וסטילה ברחבי העולם, כשרבים טענו שהצמד קורא להרג של הכוכבות בלה חדיד, דואה ליפה ומיה קאליפה.

נס וסטילה (צילום: אמיר מאירי)
נס וסטילה (צילום: אמיר מאירי)