קניה ווסט פרסם היום (שלישי), פוסט מפתיע בהחלט בו הוא מתנצל בעברית מלאה כלפי הקהילה היהודית בעולם על התקריות האנטישמיות והאמירות המקוממות שלו כלפי יהודים. בפוסט המפתיע שנכתב בעברית מעט לקויה, כתב הראפר: "אני מתנצל בכנות בפני הקהילה היהודית על כל התפרצות לא מתוכננת שנגרמה על מילותיי או פעולותיי. זה לא היה כוונתי לפגוע או להוריד מכבוד, ואני מתחרט מאוד על הכאב שאולי גרמתי". עוד הוסיף ווסט: "אני מחויב להתחיל עם עצמי וללמוד מהחוויה הזו כדי להבטיח רגישות והבנה גדולה יותר בעתיד.  סליחתכם חשובה לי, ואני מחויב לתיקון ולקדם אחדות".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Ye‎‏ (@‏‎kanyewest‎‏)‎‏

ווסט עלה כזכור לכותרות במספר רב של תקריות אנטישמיות ש-TMI כבר הפסיקו לספור, אולם האחרונה ביניהן היתה מקוממת במיוחד. ווסט צולם בחודש נובמבר האחרון כשהוא חוגג עם ראפר בעייתי נוסף, כריס בראון, במסיבה בדובאי. השניים היו נראים שמחים ומרוצים במיוחד, עד הרגע בו תועדו השניים כשווסט מדקלם שורות מהשיר המחריד שלו: "איך אני יכול להיות אנטישמי? הרגע ז**נתי כלבה יהודייה". הסרטון כמובן, עורר זעם ברחבי העולם. ווסט לא הגיב עליו, אולם בראון ניסה להתנצל בדרכו: "בשום צורה אני לא אנטישמי, אני בעד החיים ואני יוצר מוזיקה לכל העולם. אז בבקשה שלא יטעו אתכם לחשוב שאני מפיץ שנאה, או שאני בסדר עם זה".

כריס בראון (צילום: יח''צ)
כריס בראון (צילום: יח''צ)

מי שזעמה יותר מכל על התקרית, היא לא אחרת מאשר ניקול ראידמן. המעושרת, שלא מפחדת לומר את דעתה ברבים כשאיימה לתבוע את ווסט על אמירותיו וכתבה: "ניפגש בבית משפט, אני אתבע אותך בשם כל הנשים היהודיות בעולם. מהכסף שאנצח אתרום לשיקום תושבי הדרום בישראל, התעסקת עם הכלבה הלא נכונה. בוא נראה מי יזיין את מי".

ניקול ראידמן, קניה ווסט (צילום: Splashnews,אלמוג גבאי)
ניקול ראידמן, קניה ווסט (צילום: Splashnews,אלמוג גבאי)